Gå til innhold

Kan noen av dere snille damer se hit litt.... Redd jeg er gravid med spiral...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke lenge siden jeg fikk satt inn kobberspiral og har for 2 mnd siden troffet en ny mann. Jeg skulle hatt mensen for 3 dager siden da. Og føler meg veldig trøtt, slapp og kvalm! Mye murringer i eggstokkene akkurat som om jeg ska få mensen. Hatt litt brunaktig utflod også.. Hatt det slik i 3 dager.

Redd jeg er gravid nå ja..

Det jeg lurer på er om mann kan få slike plager med KOBBER spiralen ( Sikkert dumt spørsmål).. Føle kvalme rundt forventet mens og klusj i syklusen?

Har jeg ikke fått mensen til i morgen blir jeg å løpe rett til apoteket :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt jeg..

Skrevet

Det er mikroskopisk sjanse for at du er gravid, men jeg har hørt om flere som har blitt gravid med spiral.

Får håpe det blir som du vil. Siden du bruker spirl regner jeg med at du ikke ønsker å være gravid?

Skrevet

Jeg har vært redd for å være gravid flere ganger med kobberspiral, pga de samme symptomene som du beskriver nå. Selvsagt er det en veldig liten sjanse for at du kan være det, men jeg får i hvertfall litt brunaktig utflod noen dager før selve mensen etter at jeg satte inn spiralen. Og jeg har ikke blitt gravid etter at jeg satte inn spiralen. Ta det med ro du, og om du ikke får den til i morgen, skader det ikke med en test.

Skrevet

Takk for svar!

Passer meg ikke helt å bli gravid nå. Grunnen er at jeg har hold på med denne mannan i bare 2mnd. Men om det skulle skje er det selvfølgelig velkommen. Bare dårlig timing.. men satser på at mensen er like rundt hjørnet..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...