tussemor <3 <3 Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 ååå som jeg gleder meg til Ã¥ bli prøver Â
Gjest Gutt08<3 Baby 2011? Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Lykke til. Jeg fjerna min 7.april. Ikke noe vondt i det heletatt:) Hadde ikke mens med spiralen, sÃ¥ vet ikke hvor lange sykuser jeg har enda. Fikk mensen 14 dager etter uttak. Og har blødd i 12 dager nÃ¥ ca.. Litt av og pÃ¥. Har ikke blødd idag, sÃ¥ hÃ¥per det er over nÃ¥... hehe...  Gleder meg til Ã¥ prøvingen fremover:) Â
gullet og prinsessen Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 hei! var det hormon spiral du hadde? hvordan reagerte kroppen etter at du fikk satt den inn? jeg fikk satt inn hormonspiral for 2,5 uker siden og er så trøtt, og har veldig ømme brystvorter... begynner nesten å lure...
Gjest Gutt08<3 Baby 2011? Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 Hormonspiral ja. Mirena. Satt den inn 2 mnd etter fødselen. Jeg syntes det var veldig vondt å sette den inn, men etterpå har jeg ikke hatt noe problem med den. Har ikke merket noe i løpet av 1 1/2år med den. Legen sa at jeg kunne på sterke menssmerter i noen dager etterpå bare.  Tror du at du er gravid? Jeg vet om ei som satt inn spiral mens hun var gravid, legen hadde ikke merket noe da han satt den inn. Hun var over halveis i svangerskapet da hun fant det ut. Hehe.. Først da magen begynte å komme hun bestemte seg for å ta en test, for alle maset sånn om at hun måtte være gravid... Å det var hun jo:)
tussemor <3 <3 Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2010 Det var fryktlig vondt å få satt den inn, men rekner med at det ikke er så vondt å ta den ut  Har hatt hormonspial i 1.5 år, og nesten ikke hatt blødninger, så jeg aner heller ikke hvor lang syklus jeg har. Blir en spennende tid fremover  Håper at spiren sitter raskt for både meg og deg Gutt08<3Baby 2011?
Gjest Gutt08<3 Baby 2011? Skrevet 3. mai 2010 #6 Skrevet 3. mai 2010 MÃ¥ fÃ¥ høre hvordan det gikk Ã¥ ta den ut da. Tok celleprøve samtidlig hos meg. SÃ¥ nappet han den bare ut fort som bare det. SÃ¥ jeg ble veldig overrasket over hvor greit det gikk. Ser du ogsÃ¥ fikk i 2008 sist. 20.juli er gutten vÃ¥r født.  HÃ¥per du fÃ¥r blødning raskt nÃ¥ da, sÃ¥ kan vi følge hverandre:)  Â
tussemor <3 <3 Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 3. mai 2010 Skal ta celleprøve samtidig som spiralen fjernes jeg ogsÃ¥, like greit Ã¥ gjøre det samtidig  Jeg fikk en jente i juli 2008  Ja jeg hÃ¥per pÃ¥ Ã¥ bli gravid like raskt som sist (2 pp)... Â
Gjest Gutt08<3 Baby 2011? Skrevet 3. mai 2010 #8 Skrevet 3. mai 2010 Jeg hadde kjempeflaks sist. Ble gravid samme kveld som vi bestemte oss for at vi hadde lyst på barn sammen. Hehe.. Hadde El-slim dagen etter, så jeg hadde håp allerede da... Så vi rakk ikke å prøve sist:) hehe.  Lykke til hos legen:)  Klem:)
gullet og prinsessen Skrevet 3. mai 2010 #9 Skrevet 3. mai 2010 ja, jeg lurer på om jer kan vere gravid... har ringt til legen min nå, må bare snakke med noen om dette! blir litt sprø!
Gjest Gutt08<3 Baby 2011? Skrevet 3. mai 2010 #10 Skrevet 3. mai 2010 Bra du har kontaktet legen da.. Huff! Du ønsker sikkert ikke å være gravid etter som du nettopp har satt inn spiral. Har du nettopp fått baby?
gullet og prinsessen Skrevet 3. mai 2010 #11 Skrevet 3. mai 2010 nei, har ei på 3 og en på 5, skiftet far kobberspiral fordi jeg blødde så mye. ingen krise om det viser seg at jeg er gravid altså:-) bare ganske uventet...
Gjest Gutt08<3 Baby 2011? Skrevet 3. mai 2010 #12 Skrevet 3. mai 2010 Spennende:) HÃ¥per nesten du er gravid jeg hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå