Gå til innhold

Æsj. Jeg er fyllesjuk...

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Og det til de grader og....i seng kl 04. Opp kl 07 (hvorfor det??)

3 timer til vi skal være i konfirmasjon. Skjorta til jentungen skal strykes. Jentungen skal vaskes. Kjolen min må ha en blomst på seg. Skoa må pusses. Leggene shaves. Håret ordnes. Kviser dekkes til. Og kanskje må jeg ha litt mat i skrotten.

Gleder meg stort til familieselskap, høhø ;)

Ha en fin dag da!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det så gøy ¨å spise reker hos nabon'n? :P Åssen gikk det med palmemannen, spiste han grillpølser i stedet? Eller har du begynt å forbrede han på at sjømat blir bryllupsmenyen? :P hehehe

Skrevet

Hehe, know the feeling...

Det er fælt å våkne opp med det kuppelhuet, ligge i senga og ikke for sitt bare liv skjønne hvordan man skal komme seg dit man skal innen en gitt tid og før det ordne med alt som skal ordnes.. Vond følelse..

Ta deg en god dusj, et glass cola og sett i gang. Du kommer deg gjennom det, det bare føles ikke sånn akkurat nå;o)

Ha en fin fin dag!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Mammaen til Isak, du får med deg mer enn du har godt av ;) Ja, rekene var nydelige og drikken ligeså ;)

Palmemannen er på vestlandet, så han trengte ikke bekymre seg for det. Men hørte rykter om at han skulle ta en ostepølse på vei hjem idag ;)

Det var grusomt Mom2Two! Jeg bruker jo å ha vondt i hodet, og jeg trooor dette også var den "vanlige" vondten. Men det svimla i hodet. Det var ikke vondten sin skyld, hehe ;)

Nå ligger jeg i senga, har henta kidden hos mamma (den største, that is) og har funnet frem bunadsstyret hennes hvertfall.

Alt går! :)

Takktakk :o)

Skrevet

Stakkars deg ;)

Slik følte jeg meg for noen uker siden etter litt for mange glass vin hos naboen. Han må bare fylle i mer og mer og mer... og jeg bare smile og ikke tørre å si nei hoho

Kos deg med familien og håper du i alle fall blir bedre til i morgen. Sist følte jeg meg uggen ennå på mandag skjønner du ... og det var fredag vi drakk.

Alt var så meget bedre og lettere før virker det som ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, alt var absolutt mye bedre før! :)

Jeg begynner å komme meg. En stooor baguett med reker hadde vært knall! Men nei... jeg får la vær og spise nå siden vi får mat kl 14.00, hehe :)

Skrevet

Mer en jeg har godt av? *ler* du som skrev at du skulle til nabo'n da :P

Dessuten hadde vi jo en prat her om sjømaten til dette berømte trå-i-grasset-barbeint-med-telt-lykter-pledd og en veldig lykkelig palmesus her en dag :o) hehehe

Ha en fiiin dag ja!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, det vet jeg jo da ;) Jeg bare blir så imponert over folk som har sååå god husk!!! :D

Takk det samme!

Skrevet

hmmm, skal nesten være så dristig til å hevde at jeg gleder meg (bittelitt) til å kunne bli bakfull;-) å som jeg savner vin og øl.....hehe! vel, 2 uker til termin

Spis litt ostepop og drikk cola, det pleier å få meg til å føle meg litt bedre;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Lykke til NormaJean!! :)

Takk for tips, men jeg har ingen av delene :( Får satse på at litt skikkelig koldtbord setter meg tilbake i vanlig modus ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...