Villa Perlesukker Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Beste filmen ever altså men det beste av alt er jo at de to har en greie seg imellom som de hvisker i ørene til hverandre før de hopper i høyet Trodde ikke det gikk an å ha det slik før jeg møtte min kjære. Men merker at vi har tatt oss lite tid til å være kjærester de siste ukene. Hvor ofte planlegger dere andre "kjærestetid". Mener man minst burde ha 1 kveld i uka hvor man har kun tid til hverandre: spiser god mat, ser film eller drar på noe sammen og minst høyhopping 2-3 ganger Eller hva? Kanskje for ambisiøst?
Ugl@ Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Har ingen mål og ambisjoner om fest kjærestetid og hvor ofte vi skal ha sex. Men man skal helle prøve å kommunisere godt, at begge parter forsøker å tilpasse seg hverandre. Periodevis har vi ofte og mye sex, mens i andre perioder så har vi mindre. Tid sammen har vi mye av, men ikke så mye alene annet enn etter barnas sengetid. Har barnevakt av og til, er som regel hjemme sammen da og slapper av. En skjelden gang har vi fest eller drar på fest hos venner, kansje et par gang i året, det er nok for oss. Ellers har vi felles hobby, drivhus og har ellers eiendom og hus som vi driver å ordner og forandrer på.
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 Jeg har ikke sett filmen, men vi har det også omtrent slik som Ugl@. For meg er det ikke så viktig å sette av en tilmålt tid der man skal oppnå en ting eller fler på listen. Jeg opplever at romantikken kan blomstre når man minst venter det og når barna sover godt i sin egen seng. Jeg er foreløpig så trett av å ikke ha sovet en hel natt på flere år, så det å være ute på rangel er mer slit enn gøy foreløpig;) Likevel, det er utrolig viktig å ta vare på kjæresten sin, men det går litt i perioder her. Heldivis er det en av oss som drar igang ett skippertak og da kaster den andre parten seg på. Å komme ned etter å ha lagt barn og det står litt ost, kjeks og vin klart på bordet er jo veldig hyggelig:)
Gjest mphs Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 Om dere har tilgang på barnevakt så ofte og vil bruke det så er det jo noe dere må bli enige om. Vi har ikke tilgang på barnevakt mer enn ett par ganger i året og det er ofte når vi har foreldremøte i bhg. Men vi klarer å kose oss og ta vare på hverandre både sammen med ungene og etter at de er i seng. Jeg skulle gjerne hatt barnevakt litt oftere, men ville da heller prioritert en tur på kino eller restaurant enn en tur på byen som mange gjør. Nå er ungene blitt så "store" at vi har begynt å snakke om å reise bort en helg bare vi to. Men må se om det løser seg med barnevakt og i så fall når. Jeg er helt enig i at det er viktig å ta vare på forholdet mellom de voksne, men ikke på bekostning av barna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå