Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minigraver med fører omplasseres OMGÅENDE, helst hos noen som har store friarealer å grave på og som ikke er så nøye på hvordan det ser ut.

Sukk.....kan si at det mildt sagt ser forjævlig ut utenfor her..så ille at jeg må vaske pus poter når hun kommer inn, og både jeg og ungene må bruke støvler ned til bilen, der må vi bytte før vi går in i bilen og støvlene må stå i en stamp bak i bagasjerommet....grrrrrr.....

Lyst til å gråte mine modige tårer...og ja...i dag skal vi ha gjester...så må ringe rundt å si at alle må ha på seg gummistøvler når de kommer hit.....HYYYYL!!!!

Mest lyst til å kaldkvele "kallen".....

Skrevet

åh kjære.. Hva driver han på med da? Lager han noe fornuftig eller graver han bare rundt?

Skrevet

haha kan bare si du har min dypeste medfølelse ;)

er det lys i tunellen? eller så svart som selveste vinternatta ennå?

Skrevet

Er nødvendig graving på sikt...men synes ikke han trenger å grave "alt" med en gang..når det ikke blir gjort mer på lenge...nå er ca 1/3 del av tomta anleggsområde og det er delen som er fra oppkjørsel til ytterdør som er værst ramma....

Det burde vært gjort i etapper...støpt, lagt grus, stampet og lagt stein etterhvert..

Gjest irismor
Skrevet

I fare for å forsvare synderen så bør det gjøres i ett helt stykke for å få grunnarbeide og finishen best.

Men skjønner hva du mener, hadde klikket i vinkel hadde det vært hos meg.

Skrevet

Hehe....joda..man da er det greit at ting går fort og at alt som skal til er bestillt og ordnet også.... "Mr.110prosjekter på en gang", er jo ikke den som er kjappes med å gjøre ferdig ting heller...og mye er av type arbeid jeg ikke har sjans til å gjøre....men har begynt å lære meg mer for at vi skal bli ferdige her en gang....blir min jobb å legge stein, men sånt er helt ok....jaja..jeg får vel bestille stein over helgen tenker jeg....så det blir ferdig her i rimelig tid før sommeren...orker ikke leve i en moldhaug hele denne sommersessongen..

Skrevet

JA TAKK.

Har en helt tomt som skal graves opp, jo før jo bedre. Så det hørtes ut som et mye billigere tilbud enn å leie andre til å gjøre det. Bare å sende han hit for å fortsette gravingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...