Gå til innhold

En dårlig dag for mamma....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg er frynsete i kantene, av uante grunner, men i dag blir a mor i huset megastressa av unger som roter, hyler og krangler. Ja, de er rett og slett unger ;) Akkurat i dag ønsker jeg unger som har lyst til å sitte stille og tegne (nesten, men bare nesten fristet til å sette på en film). Prøvde oss på tegning, men da krøllet de papiret, tusjet på bordet og ville gjøre noe helt annet. He he. Nå trener jeg på å puste rolig ut og inn, og håper dette nervøse petimeteret av et alter ego snart forsvinner slik at jeg kan bli mamma igjen. Ungene er forresten bare 1, 3 og 4 :-S

Andre som er litt frynsete på en søndagsmorgen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Småen får tenner, så ja.

Skrevet

Å jeg kjenner bare at jeg blir irritert på den super prektige kommentaren om at du nesten, men BARE nesten har lyst til å sette på en film.

Skrevet

haha 10.24, jeg kjente jeg ble irritert av den også.

Må for all del ikke finne på å sette på film nei Hi!

Skrevet

Ja, den reagerte jeg også på:-) En dårlig dag for HI er altså at hun reagerer med naturlige følelser og er en perfekt mor som setter i gang organiserte aktiviteter for sine tre barn fra 1 til 4 år. Ja da, vi er imponerte! Bra du ikke falt for fristelsen til å sette på en film, da hadde barnevernet kommet og tatt deg! Eller "værnet" som det heter på dib:-)

Skrevet

Skjønner ikke helt problemet med at barn får sitte og kose seg med en film på søndags morgen jeg!!!! Sønnen min får se film og jeg har ikke det minste dårlig samvittighet av den grunn....

Skrevet

Tror forresten barna tar mer skade av en stresset og småsur mor enn å se en film en gang iblant;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...