Gå til innhold

Kolikkbarn eller barn som gråter mye!verdens beste tips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare noen dager etter fødselen gråt min datter mye på kvelden. Hun gråt ca 5 timer hver kveld/natt og var helt utrøstelig. Hverken kos eller mat hjalp. Hvis hun hadde sovnet våknet hun plutselig hylende.Hun ble utredet for KISS, funnet noe utslag. men det var lett å se at hun slet med luften.

Den utrøstelige gråtingen fortsatte i 7 uker frem til jeg fikk verdens beste tips fra foreldre itl et kolikkbarn!!

Et produkt som heter probiotika for småbarn 0-5 år. Det fåes på noen spesielle helsekost. Det er virkelig en invistering!! 3 dager etter vi begynte var hun sluttet helt å gråte. Etter dette begynte hun å sove mellom 8-10 timer på natten uten behov for mat og er strålende blid hele tiden!!!

Dette er et produkt med gode bakterier for tarmen som hjelper til når tarmen er vrien!:)

Tenkte alle flinke mødre med kolikk/gråtebarn fortjener dette tipset!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har også hørt om probiotika. Men ikke testet det. Får prøve det nå da

Skrevet

takk for tips!

Skrevet

Vi fikk tips om probiotika av kiropraktoren i dag til vår 4 uker gammel baby, for han har så magesmerter at hun har problemer med å låse opp muske låsningene hans. Men jeg husker ikke hva hun sa om dosering og på pakken står det at jeg skal gi 1/4 ts hver morgen. Men trodde hun sa jeg skulle gi litt før hvert måltid, litt i munnen og litt på brystvorten. Hvordan doserer du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...