Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Er det noen av dere som har et forhold til en kollega? En kollega og jeg har bare vært venner fram til nå, men jeg har jo likt ham lenge. Nå har han flyttet fra samboeren sin. Vennskapsforholdet virker som det utvikler seg til noe mer.Vi jobber på samme avdeling, men i forskjellige rom, hvis dere skjønner. Jobber i en stor bedrift med mange ansatte. Er det problematisk å være i et forhold med en kollega? En annen ting. Barna mine har møtt ham mange ganger. De bor hos meg 100 %. Når kan jeg fortelle dem at han er mer enn en venn. Typen min har hatt med barna sine til meg, men det tror jeg ikke mora vet om. Hun sier visst at han ikke får lov til å la dem møte en eventuell ny dame. Og når bør han fortelle om oss til henne. Jeg har det så hærlig nå, endelig skal barna mine få en farsfigur.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Eh, jeg blei egentlig litt mer opptatt av om du har stått og venta på'n jeg ... Jeg syns ikke du skal si noe om kjærester til barna før du er helt sikker på at det er varig. Og dette forholdet er jo ganske nytt. Er ikke så mange aktuelle menn i den barnehagen jeg jobber. Kan'ke gi deg noen råd der gitt.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 harr ikke hatt forhold til noen på jobben, men to andre der har hatt det. de er ikke uvenner, så går helt fint nå selv om det ble slutt. var litt utsatt for uskyldig mobbing fra oss andre da, men de mistet ikke jobben eller no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå