Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Er det noe jeg kan gjøre for å få normale øyne igjen? Har grått i hele natt,kan nesten ikke se lengre.. Og snart får vi middagsgjester,kan ikke gå slik
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Huff da, tror ikke det fins så mange tips der. Skyll masse med kaldt vann, da vil kanskje hevelsen rundt øynene gå ned litt. Men hvorfor har du grått i hele natt da, stakkars deg?
Rampongi Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 uffda, kjære deg. Kanskje agurkskiver hjelper? Ta deg en lang dusj, tenk på noe fint og fortell deg selv at du er fin, snill, positiv og en ræzer på å lage middagsselskap.. om ikke det hjelper, er det jo lov å si at du er blitt sjuk også da, sånn om du ikke føler for å ha besøk mener jeg..
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 Takk for tips. Jeg vet ikke om jeg har noe ekteskap lengre,og det river og sliter på meg.
Rampongi Skrevet 2. mai 2010 #5 Skrevet 2. mai 2010 uff, dette må dere jo finne ut av. Kanskje ikke dagen i dag er ment til å ha selskap? Men husk, at du fortsatt er snill, fin og en flinkis. På med kaldt vann og vis verden at du ikke knekker så lett!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #6 Skrevet 2. mai 2010 Huff, det er den verste følelsen i verden. Håper det ordner seg. Sender deg en klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå