Galskapens overhode Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 ..og jeg er ikke gravid. Denne måneden kuttet jeg ut p-pilla(yasmin 21) for å sjekke om det var den som var utløsende faktor, men alikevel kommer melkesprengen rett etter eggløsning. Det ene brystet produserer såpass at det faktisk lekker litt. Noen som har vært borti liknende? Hordan få det til å gi seg? Dette er selvfølgelig ikke veldig plagsomt, men fryktelig irriterende..
Frøken Fjong og Prinsene Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Hei! Det samme har skjedd med meg, ikke gravid jeg heller. Jeg sluttet på p-piller (Microgynon)i Februar og siden da har det lekt litt melk/væske fra det ene brystet. Aner ikke hvorfor... Noen som vet?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 hihi, dere er litt som bikkjer... falsk drektighet. Nej seriøst, jeg aner ikke..jeg får så ømme bryster etter eggløsning at jeg ikke greier å ta på de engang. Enda værre om jeg bruker p-piller. Aner ikke hvorfor det skjer...
Trollmor m/ trolljente Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 Samme problemet her! Klemmer jeg på brystet så står spruten hehe
Endelig mamma!! Skrevet 2. mai 2010 #5 Skrevet 2. mai 2010 Hei. Jeg har også hatt dette, i så stor grad at jeg slet med å bli gravid. Fikk til slutt medisiner for det. Det hjalp og nå har jeg ei lita jente. Det kan være du har noe som kalles mikroadenomer i hypofysen og som produserer prolaktin. Vissnok ikke så uvanlig, og heller ikke helt bra. Ville gått til legen og få sjekket prolaktinnivået, da det er ganske sannsynlig at du har økte verdier av dette. Dersom det er tilfelle vil du få medisiner som normaliserer nivået. Det er ikke så veldig alvorlig, men går du med det lenge kan det få konsekvenser - litt avhengig av årsaken. Du kan jo ta en titt på denne linken: http://emedicine.medscape.com/article/121784-overview Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå