Gå til innhold

Rampongi

Anbefalte innlegg

Skrevet

har jo merket at du er en klok dame og alltid svarer med svar som virker gjennomtenkt og reflektert. Men så ser jeg jo og at du er født i 1920 så jeg tenker du har fått med deg noen erfaringer i livets lange løp ;)

Ja man lærer så lenge man lever;)

kniiis

jeg har selv bestemt meg for å bli 100 år så kanskje du kan gi meg noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahahahaha fine flokke-mammaen!

Nå lo jeg godt :)

Vel gjennomtenkt og gjennomtenkt fru blom. Nei, det sa jeg ikke; Jeg sier Tusen takk for komplementet(/komplemanget/komplimanget??)

Jeg har jo opparbeidet meg litt kunnskap og erfaring gjennom et langt liv ja.. hoho. Neida, men jeg er over 30, teller det?

Jeg drikker wiskey til frokost og røyker sigar på senga ;) det skal jeg iallefall gjøre om jeg blir 100 år noen gang!

Skrevet

Knis, du prøvde tre ganger, men det skrives altså kompliment:-p

GOD MORGEN:-D

Skrevet

Åh tusen takk fine du. Jeg burde jo ha googla, men tenkte at mitt lille hodet burde da vite hvordan det skrives, men neida.

Kan jeg skylde på at jeg er født i 1920? ;)

kompliment kompliment kompliment

sånn.. nå kan jeg det :)

Skrevet

Flink, flink, det er godt du startet øvingen med en gang, det er viktig for å lære seg nye ting! Og nå som du har stått foran klassen og repetert det 15 ganger, skal du få slippe gjensitting:-p

Skrevet

Jeg lyver jo litt på alderen selv;) Synes det er helt på sin plass at an kvinne i sin beste alder som ser yngre ut kan gjøre dette.

Gulesider sier hele tiden at jeg ikke ser eldre ut enn han og han er en god del år yngre enn meg ja ;) fniiiis

Skrevet

Tusen takk, for gjensitting har jeg ikke tid til i dag :)

Skal jo snart på trening.. vi har fått innflydd en skikkelig pilatesguru fra hovedstaden må vite ;)

her har du et eple Monajenten! Flinke elever har alltid det med seg til læreren :)

Skrevet

Trening i dag på søndag....wow det kunne jeg også tenke meg...sukk

men men min treningsplan begynner i morgen.... grugleder meg:)

Skrevet

Her kunne vi nok glatt ha ljugi på aldern alle mann.. (om man ikke teller rynkene mine så..)

Rampemannen er eldre enn meg og da snakker vi straks 40, ikke mange helgene siden han måtte vise leg på byen, hahaha.

Jepp, pilates på søndag er en tradisjon for rampongi :)

En treningsplan hørtes flott ut, men jeg er så lite ambisiøs at jeg bare spretter bortpå senteret når jeg ser en time som faller i smak. Rampemannen er flink sånn, han passer rampebarnet, så mor får strekt litt på kroppen :)

Det er i allefall deilig å ha kommet til et punkt i treningen, der jeg blir sur om jeg ikke får trent, og faktisk kjenner at jeg muligens har fått en muskel eller tre :)

Skrevet

Nei men så koselig da, tusen takk! Det trengte jeg, siden jeg nettopp hadde eple i havregrøten min. Det er greit å ha flere i reserve!

:-D

Innflydd pilatesguru? Sånt høres likabelt ut:-D

Skrevet

Værsego Monajenten! Et eple om dagen, holder orden på magen ;)

Jepp, elixia er fine sånn.. lager litt sånne happenings så vi ikke skal miste gnisten :o

Skrevet

Flinke Elixia, flinke Rampongi og flinke Rampemannen som lar Rampongi trene og bli lekker<3

Skrevet

å guri land, nå ble det så mye ros her at jeg blir litt flau.

Tusen tusen takk. Tenk å få så mange fine ord på en søndag :)

Skjønne diberne!

Skrevet

ååå så du har vært flink og trent jevnt og trutt så bra:)

jeg må bli flinkere på det... gulesider har jo meldt seg på maraton til høsten og jeghar i 2 år nå sagt jeg skal løpe halvmaraton så nå er det ikke noe kjære mor mer...

dessuten må jeg bli i bedre form for gulesider vil ha meg med på romantiske løpeturer i Frognerparken ;)

Skrevet

aiaiai, en gulesider som skal løpe maraton. Jeg hadde nok fått prestasjonsangst, jeg som bare blir svett når jeg ser en joggesko.

Men å ha et mål, om det så er løping eller annet så er jo det supert. Herlighet, så tøff du er som har tenkt å løpe halvmaraton. Hadde jeg klart det, hadde jeg omtrent satt det på cv´n min jeg..

Romantiske løpeturer høres jo knall ut, men sikkert enda mer romantisk om man ikke henger etter med tunga langs bakken pga dårlig kondis.. jeg og rampemannen hadde altså ikke vært et romantisk syn på løpetur..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...