Gå til innhold

ammeinnlegg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brukte dere det hele tiden mens dere ammet? eller slutta dere med det etterhvert?

Jeg har et barn paa 7 mnd som jeg fortsatt ammer, men er saa lei av aa maatte gaa med disse stygge bhene for at ammeinnlegget skal sitte paa plass! Vil kjoepe meg mye nytt undertoey og proeve aa foele meg litt sexy.

Kjenner ikke noe saerlig til brystspreng lengre..

Mulig dumt spoersmaal, men maa hoere liksom:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt jeg

Skrevet

Jeg sluttet å bruke det når barnet var rundt 7-8 mnd. Da lekket det ikke noe særlig lenger, ihvertfall ikke så det syntes på genseren.

Skrevet

Det kan du vel styre helt selv? Jeg ammet ikke mer enn 2-3 mnd, men hvis jeg for eksempel skulle ut på lunsj alene, så pumpa jeg meg og tok på meg en vanlig bh uten amminnlegg. Det gjør vel ingenting det? Jeg vet ikke jeg altså, men tror ikke det gjør noenting .-)

Skrevet

Nei, gjør vel ingenting, ville bare høre om det var vanlig å bruke helt fram til man slutta å amme egentlig:)

når jeg fullammet kunne jeg ikke ha gått utenfor døra uten innlegg, da hadde genseren blitt blaut i løpet av 2 timer:p

Men nå har ungen begynnt så smått med fast føde, så ammer ikke så mye og ofte lengre.

Tror jeg skal ta sjansen på å sove uten bh i natt å håpe at senga ikke blir våt..Det skal bli godt det!

Skrevet

Sover du med bh på? Stakkars, det må være forferdelig ubehagelig. Jeg sov aldri med bh når jeg ammet, det er heller ikke bra for brystene. Jeg sov rett og slett på et lite tisslaken med håndkle over :-)

Lykke til :-) Det går sikkert kjempebra :-)

Skrevet

gjør nok det ja, har blitt så vant til det nå at det går greit:)

Tisselaken og håndkle? det var nytt, tror jeg foretrekker bh da altså, for jeg ligger halveis oppå mannen å sover:p

Skrevet

Jeg fikk så vondt og mange kuler i brystene av å ligge med bh så hadde ikke så mye valg :-(

Skrevet

jeg har brukt vanlig bh med ammeinnlegg, gjorde det mye da eldste var liten, hadde bare 2 amme bh er som var arvet av min tante, type bestemor bh.

Brukte så og si ikke ammeinnlegg etter ingene begynte å få fast føde.

Skrevet

Jeg har noen vanlige bher jeg kan bruke, men skal vel helst ikke bruke bh med spiler pga betennelse..Har hatt brystbetennelse en gang, og det var ikke godt!

Skrevet

Noen som vet hvor man får kjøpt Cicco ammeinnlegg (tror det er det merket heter). Er blitt anbefalt disse framfor Avent o.l. som er i papir, men finner de ingen steder..

Skrevet

Du kjenner vel på innleggene om du fremdeles lekker.

Jeg har tidligere sluttet etter ca 5 mnd, da lakk jeg ikke lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...