Rampongi Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Helt vilt. Snøstorm her jeg bor nå.. er så vanvittig glad for at vi reiser på ferie på onsdag til 20 grader og sol.. Herlighet, så usigelig trist og lei jeg blir av vinter..
Rampongi Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2010 Ja, hadde jeg enda bodd i Alaska, så hadde det vært helt ok..
Hikken Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 Shait! Hvor bor du hen? Her er det foreløpig skyfri himmel og 15 grader i sola.
Rampongi Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2010 Trøndelag.. Åh som jeg ønsker vi kunne bodd på Jamaica.. men neida, trøndelag ble det. Begynner å vurdere Stavanger nå altså.. fine fine byen!! Så herlig med 15 grader, hvor er du?
Villa Perlesukker Skrevet 2. mai 2010 #6 Skrevet 2. mai 2010 Ååå for en nedtur. Jeg er nordpå selv en tur og her kom det snø i går. Det er så ille trist at jeg tror jeg kan grine. Oslo er jo våren i full gang Sug lut: våken allerede? skikkelig diehard du! Prøver deg kanskje på et sukkerbrød for å tilfredstille slekta?
Gjest sug lut Skrevet 2. mai 2010 #7 Skrevet 2. mai 2010 Fnis, nei er ikke så gal, har nok med kaffe (og er for en gangs skyld virkelig FYSISK surmga, kaffenattmage) og pledd, sov vel et par timer på midten men ikke nok til å våge meg på avansert matematikk akkurat nå... Men i kveld blir en tidlig kveld (gjeeeeeesssppp)...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå