Gå til innhold

Noen andre som også har testa positivt nylig?? :) :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sniker meg forsiktig inn på 1.tri!

Er så lykkelig at jeg neste ikke klarer å tro det... !!!!! :):)

Testa positivt i går kveld, samt på morgenurin i dag....(egentlig IKM i morgen).

Noen andre her som vil holde sammen her inne?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg testet positivt for en uke siden på ikm-dagen. Ble så glad! Føler meg spesielt heldig fordi det bare passet å bli gravid forrige og denne prøveperioden på grunn av min jobb. Måtte ventet med videre prøving til neste år antakeligvis om det ikke gikk nå. Jippi, gleder meg masse :)

Skrevet

Jeg testet også klart positivt i går kveld, Er veldig glad, da vi har prøvd i 2 år. Var nok laparaskopien som gjorde utslaget :)

Skrevet

Jeg testet positivt allerede på tirsdag,-ikm igår:)

Skrevet

testet positivt for litt overen uke siden, kunne ikke vært mere glad... begynner på uke 7 imorgen...

Skrevet

Gratulerer alle sammen da ;) Dette blir spennende tider!! Jeg begynner på uke 5 i dag. Opplevde i går og i dag litt mer mens lignende smerter samt brunt/litt blodig utflod eller mens(beklager detaljene). Noen av dere som har hatt noe lignende?

Skrevet

Jeg testet positivt nå i morges, og er så glad!! Har prøvd i 2-3 år og mistet en gang i denne perioden. Hadde egentlig gitt opp håpet om å bli gravid igjen, så jeg er så glad!!! Godt å kunne dele det med noen anonymt her inne :-) Har lyst til å fortelle det til hele verden, men skal vente med det. Er bare 5 uker på vei. Lykke til alle sammen!!

Skrevet

Gratulerer så mye 67-modell ;)

Det fortjente du virkelig!!!! Ja, en har virkelig lyst å bare roooope det ut, men det er nok best å vente til en er over den usikre kneika ;)

Masse lykke til! Håper vi kan holde tråden her inne damer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...