Hoppsideisi :) Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Sniker meg forsiktig inn på 1.tri! Er så lykkelig at jeg neste ikke klarer å tro det... !!!!! Testa positivt i går kveld, samt på morgenurin i dag....(egentlig IKM i morgen). Noen andre her som vil holde sammen her inne??
Minafårsøsterellerbror Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Jeg testet positivt for en uke siden på ikm-dagen. Ble så glad! Føler meg spesielt heldig fordi det bare passet å bli gravid forrige og denne prøveperioden på grunn av min jobb. Måtte ventet med videre prøving til neste år antakeligvis om det ikke gikk nå. Jippi, gleder meg masse
NurseBe Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 Jeg testet også klart positivt i går kveld, Er veldig glad, da vi har prøvd i 2 år. Var nok laparaskopien som gjorde utslaget
magica fra tryll Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 Jeg testet positivt allerede på tirsdag,-ikm igår:)
apolline1 Skrevet 2. mai 2010 #5 Skrevet 2. mai 2010 testet positivt for litt overen uke siden, kunne ikke vært mere glad... begynner på uke 7 imorgen...
Hoppsideisi :) Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 3. mai 2010 Gratulerer alle sammen da Dette blir spennende tider!! Jeg begynner på uke 5 i dag. Opplevde i går og i dag litt mer mens lignende smerter samt brunt/litt blodig utflod eller mens(beklager detaljene). Noen av dere som har hatt noe lignende?
67-modell Skrevet 3. mai 2010 #7 Skrevet 3. mai 2010 Jeg testet positivt nå i morges, og er så glad!! Har prøvd i 2-3 år og mistet en gang i denne perioden. Hadde egentlig gitt opp håpet om å bli gravid igjen, så jeg er så glad!!! Godt å kunne dele det med noen anonymt her inne :-) Har lyst til å fortelle det til hele verden, men skal vente med det. Er bare 5 uker på vei. Lykke til alle sammen!!
Hoppsideisi :) Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 3. mai 2010 Gratulerer så mye 67-modell Det fortjente du virkelig!!!! Ja, en har virkelig lyst å bare roooope det ut, men det er nok best å vente til en er over den usikre kneika Masse lykke til! Håper vi kan holde tråden her inne damer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå