Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et lite syteinnlegg fra meg. Er litt lei av å vente på tr nå :S Er på dag 54 og venter og venter på tr. Fikk positiv el-test på dag 30, men er nok ikke gravid siden både blodprøve og tester har vist det. Jeg venter og venter. Har fått resept på pergo som jeg skal begynne med når TR kommer, men kommer den?? Neeeeiiiiida....

Er jo ikke så mye å gjøre med det annet enn å fortsette og vente, men det er jo så kjedelig med all denne ventingen. Er jo ingenting fornuftig å ta seg til i ventetiden. Har funnet ut at det alltid er noe å gjøre ellers i syklusen, hehe :P De første dagene venter man på at tr skal bli ferdig og dra sin vei (forhåpentligvis leeeeenge), også begynner man å el-teste og vente på el, og etter el kjenner man etter symptomer og venter på å kunne starte testing :D

Nå føler jeg at jeg bare venter i det uendelige.... Kom da TR.... Kom nååå!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du hadde el på dag 30 da? I så fall burde tr komme i løpet av 3-4 dager:)

Men skjønner at det er kjipt å vente da:(

Skrevet

Nei tok blodprøve som viste at el ikke hadde inntruffet :( Det er derfor jeg har fått resept på pergo. Med LH stigning på dag 30 skulle jo tr egentlig vært her på dag 45, og nå er jeg på dag 54....

Er vel ikke så mye annet å gjøre enn å være tålmodig og vente til kroppen finner ut at det er på tide med tr igjen :P Er bare irriterende å vente uten å ha et tidsperspektiv på hvor lenge jeg trenger å vente, hehe. Jeg har jo ikke vært prøver så veldig lenge, så jeg skal ikke klage egentlig. Er bare ivrig på å få startet opp med pergo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...