Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 jeg har:) før jeg ble gravid hadde jeg masse cyster, minst 80 dager mellom menstruasjonene og dødsvondt. ble graivd ved hjelp av fotsoneterapi, pyridoksin ( vitamin b6) og akupunktur. etter fødsel er alle cystene borte og jeg har regelmessige sykluser. det går til slutt, det kan bare ta litt tid!! lykke til
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 Jeg har og det kun ved å minske karbo i maten slik at menstrasjonen ble regelmessig. Det finnes et eget forum her for folk med pcos som du sikkert finner interessant.
Bellinda Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 Jeg har blitt spontant gravid tre ganger nå, og har tre flotte barn!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #5 Skrevet 2. mai 2010 Jeg har fått tre! Et med prøverør og to med naturmetoden:)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #6 Skrevet 2. mai 2010 Jeg har fått tre barn på naturmetoden. Da skal det sies at vi brukte hele 7 år med første mann. de to andre kom tett etter. En graviditet er med på å rette litt opp i hormonubalansen, derfor er den første som regel verst. Det er mulig. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #7 Skrevet 2. mai 2010 Jeg Eller hvertfall, snart Er gravid i uke 31 . Hadde prøvd i 4 år, gikk på andre forsøket med pergotime
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #8 Skrevet 2. mai 2010 Søstra mi! Hun har fått to, selv om legene mente det var større sjans for å vinne i lotto enn å bli gravid uten hjelp.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #9 Skrevet 2. mai 2010 Har en venninne som har to stykker. De prøvde i nesten 3 år før hun ble gravid. De brukte ikke prevensjon etter fødselen og trodde ikke det ville komme flere, men 7 år etter førstemann ble hun gravid igjen :-)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #10 Skrevet 2. mai 2010 Eg. Brukte 2 år og metformin og pergotime med første, neste spire sat på første forsøk :-)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #11 Skrevet 2. mai 2010 Jeg! Hadde prøvd i mange år med naturmetoden og ble gravid under et 2 ukers opphold på varmere strøk...fikk senere vite at det kunne hos noen være lettere å bli gravid da. Ble aldri gravid med forsøk på barn nummer 2.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #12 Skrevet 2. mai 2010 Jeg har kraftig pco,har aldri eggløsning eller mensen. Jeg har fått to barn ved hjelpav prøverør,eldstemann ble til på 4. innsetting og minsten på første innsetting. Sådet er absolutt mulig!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #13 Skrevet 2. mai 2010 Jeg. fra jeg bestemte meg til jeg var gravid gikk det 2 mnd. Klaffet på første enkle pergo. Lurer på om det går like greit neste gang.. Det er svært få, selv de med pcos som aldri vil klare å få egne barn. Det finnes så mange hjelpemidler at det går bra i de aller fleste tilfeller.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #14 Skrevet 2. mai 2010 Åh, takk for alle svar! Vi har prøvd i snart to år. Jeg går nå på metformin ihåp om at det kan hjelpe oss!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå