Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, et litt "rart" spm. Jeg har en gutt på snart to mnd og har siden jeg kom hjem fra sykehuste svettet vanvittig om natta. Jeg må bytte singlett iallefall en gang i løpet av natta og vaske sengetøyet hver morgen. Merker ikke at jeg er varm, men våkner i en dam hver gang jeg skal amme. Er ikke svett om dagen, til tross for at jeg er veldig aktiv.

Full ammer og regner med at det har noe m det å gjøre???? Noen andre som har det sånn?? Når går det over? Er lei av å vaske og av å fløle meg klam...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg svettet også veldig mye i løpet av natta, men det har gått over nå. (min er 9 uker).

Jeg vet ikke hvorfor, men har tenkt at det var en av to årsaker.

Enten fordi kroppen hadde en del vann å kvitte seg med, eller fordi jeg var plaget med betennelse og sår på brystene i starten. Føler at svettingen kom tilbake nemlig da jeg fikk en ny runde med sopp og betente sår.

Vi har ikke fått til ammingen helt, så her brukes det mye mme i tillegg, så det kan jo være som du sier at det har noe med ammingen å gjøre.

Du ble vel ikke akkurat klokere av dette, men tenkte det kunne være greit å høre om en annens erfaring likevel:-)

Skrevet

Takk for svar!

Det m at kroppen kvitter seg m vann er jo en sannsynlig årsak.

Da satser jeg på at det snart er tomt!!!

Skrevet

Hei. Vil bare meddele at situasjonen er slik for meg også. Våkner ikke AV det, men merker når jeg skal opp å amme at jeg er våt i nakken, på brystet og i ryggen...Er helt enig med innlegget tidligere...men tror også det har med den økte forbrenningen i kroppen! ....Fullamming gjør at kroppen jobber ekstra mye....

Ett godt tegn for oss med ekstra babyfett?!? :-)

Skrevet

Det er veldig vanlig og kommer av hormonfallet i kroppen. Legen min beskrev det som en liten overgangsalder. Varierer nok fra person til person og fødsel til fødsel hvor lenge det varer og hvor mye det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...