Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 Sønnen min på 2 år er blitt ei skikkelig husmor. Han henter fille om han søler, og rydder fat og glass bort på kjøkkendisken om det står på bordet. Han elsker å leke at han tar oppvasken. Her om dagen sto jeg og laget middag, og sønnen min dyttet krakken bort til vasken å klatret opp. Der sto han med smokk i munnen, en gryte i ene hånden og oppvaskkosten i den andre. Han storkoste seg. Han hjelper til å ta ut av oppvaskmaskinen, og hjelper meg å rydde. Vi vanner blomster, og han vasker gulv. Han hjelper også mormor å plukke ugress i blomsterbeddene, raker løv og koster plattingen. Jeg må bare le av han, det er en underlig liten skrue jeg har i hus.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 Ho ho, så søt! Min sønn hjelper også til (20 mnd), men er nok ikke like treffsikker og effektiv..
Ranveig R Skrevet 1. mai 2010 #3 Skrevet 1. mai 2010 Jepp! Storebror har "budd på kjøkkenbenken" sidan han kunne sitte. Rører i deig og middag, vaskar opp, ryddar, tørkar støv, vaskar vindauge, alt ) Det hadde ein topp rundt 2-årsalderen og har dabba litt av igjen no (4 1/2). No er han meir sånn at han gjerne kan hjelpe meg, men då vil han ha ordentlege oppgåver, type dekke på bordet, rydde på plass bestikk, tørke opp noko som er sølt på bordet/golvet, osv. Lilleøster er akkurat på same måten. Ho var ei sånn kjempesøt lita husmor her om dagen.. Eg har sydd bæresele til dokka hennar (eg bærer jo ho frå tid til annan, så ho ville bære dokka si og), så lille kom inn på kjøkkenet, skubba krakken bort til vasken på kjøkkenet og "tok oppvasken", med babyen på magen. Utruleg skjønt ) Har faktisk bilete liggande her: http://www.facebook.com/photo.php?pid=5492719&l=96e1378e42&id=670782526
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 Bildet der jenta di står å vasker opp med dukken på magen var så utrolig bra!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #5 Skrevet 2. mai 2010 Så utrolig bra bilde Babyen på magen sin i bæresele hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå