Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 Bah, hvor skal jeg starte. Min mann jobber turnus. Han jobber 10 timer hver natt i en uke, ink helg. Så har han fri i en uke. Vi har slitt litt økonomisk i det siste. Jeg er student, og sliter med å finne meg en jobb. Og jeg synes det er veldig vanskelig å finne en jobb som kan tilrettelegge at jeg ikke kan jobbe kveld den ene uken inkl helg. Vi har heller ingen her som kan stille opp, min foreldre bor 1 time unna her og hans foreldre stiller aldri opp selv om de bor nesten 5 min unna oss. Vel, vi har kommet oss ganske bra med penger i det siste. Som det å betale regninger og inkasso. Vi har ikke mye igjen, kanskje maks 5000 i inkasso. Vel til problemet. Min mann er konstant trøtt, sur og grinete. Hver forbanna friuke så starter den med at han sover. Og han skal få sove så mye han vil den mandagen han går av, så lenge han står opp før lillemann skal legge seg. Det går forsåvidt greit, han er sur og glefser en del. Så kommer tirsdagen, han sover 3-4 timer på dagen, og legger seg ganske tidlig og sover kanskje 9-12 timer om natten. Og sånn går den uken, hele forbanna uken går sånn. Han sover, driter, ser tv, sover litt mer, ser tv og driter og sooover igjen. Han er konstant sur, irritert, alt er feil, han hjelper ikke til hjemme (jeg gjør alt, ALT) forsåvidt greit nå som jeg ikke har jobb, jeg står alltid opp med lillemann, allle helger osv, om han skal opp med han så må jeg kjefte og smelle får å få han ut av sengen, jeg lager middag, jeg vasker klærne. Det eneste han gjør er å være sur, irritert.. om jeg spør om et helt enkelt spm så svarer han så surt og bjeffer å da er hele den dagen ødelagt for da blir jeg irriteert for måten han svarer på. HAN ER SUR OG IRRITERT HELE FORBANNA TIDEN. Jeg holder på å gå på veggen, for jeg fortjener virkelig ikke at han skal gå rundt å glefse og være sur på meg. Det å ha en dårlig dag er greit så lenge det ikke går utover den man er glad i. Det er urettferdig å ødelgge dagen min fordi om han er sur. Noe som han er hele tiden. Han har et dårlig kosthold, og drikker for mye brus. Han sover hele tiden. Han sovnet klokken 9 på sofaen i dag, selv om han la seg klokken 22.00 i går kveld å sov til 10.00 i dag... Han er ca. 1,80 høy og veier 110ish kilo. Trener ikke, bare går veldig mye på jobben han har. Vi krangler hele tiden, pga av han. Jeg lurer på om han er deprimert eller om han har gått på veggen. Jeg ahr lyst til å ringe fastlegen å si at jeg er bekymret for han. Jeg vil ha tilbake kjæresten min. Han som var så blid og snill. Nå er det bare faen hele tiden. Orker ingenting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå