Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvor lenge etter en fødsel man må vente etter fødsel før man får søskenforsøk?

Etter 5 år med prøving var vi så heldige å få en skjønn liten gutt med hjelp av IVF. Pga høy alder ser vi ingen grunn til å vente for lenge med å prøve igjen. Har allerede fått mensen så syklusen er normal igjen...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141799722-s%C3%B8skenfors%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja jeg er så heldig at jeg er nybakt mor:). Føler meg veldig veldig heldig som fikk oppleve dette, Tvilte på å lykkes i mange år så dette er stort:). Jeg halv-ammer, regner med at det er derfor jeg fikk mens kun 6 uker etter fødsel... Må kanskje alikevel vente til jeg er helt ferdig...

Tusen takk for svar og lykke lykke til videre:)

Hei.

Jeg skjønner deg godt at du ikke vil utsette nytt forsøk, er selv 74 model og er i gang med søskenforsøk nå. Fikk imidlertid en jente i 09 og avstanden mellom to søsken nå er perfekt. Jeg kunne heller ikke startet opp på nytt før nå pga bekkenbesvær.

Men når det er sagt, er formen fin og ammingen på hell kan du jo ta kontakt med klinikken. Har nemelig hørt at noen har fått avslag pga for tette svangerskap. Kan også være at dette gjaldt en i 20 årene.

Greit å vite eksakt hva du kan forvente deg før du slutter å amme helt.

Uansett lykke til og kos deg med lille klumpen....å så jeg savner å ha et spedbarn i armene igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...