Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 Jeg syns Konstanse er et kjempetøft navn, men må skrives med K.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #3 Skrevet 1. mai 2010 Synes navnet er kjempefint En Constanse er nok romantisk og vakker i mine øyne (selv om jeg vet av en som er rake motsetningen)
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #4 Skrevet 1. mai 2010 Vår snille nabo heter det. Gammel og litt rund,hehe.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #6 Skrevet 1. mai 2010 Nydelig har lyst til å bruke det selv men med K
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #7 Skrevet 1. mai 2010 Konstanse er kjempe fint! Min nydelige forsterdatter på snart 7 år heter det! Men enig med flere, Konstanse med K er finest:)
Tigerpote Skrevet 1. mai 2010 #8 Skrevet 1. mai 2010 Vakkert! Både Constanse og Cornelia, men det må skrives med c:)
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #9 Skrevet 1. mai 2010 Ser dessverre for meg en parodi på en snobbejente, tegnet med musefletter, sur munn og nesa i sky..
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #10 Skrevet 1. mai 2010 Jeg synes det er både pretensiøst og besteborgelig.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #11 Skrevet 1. mai 2010 Tenker på tante Pose-filmen som blir sendt på tv hver jul. Husker ikke om det er en Constanse der, men det er den tiden, stilen og samfunnssjiktet det minner om. Hvordan en Constanse er beror på arv og miljø, akkurat som for alle andre mennesker. Dumt spørsmål.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #14 Skrevet 2. mai 2010 Veldig 20-talls og ikke minst "rikmanns datter"
Pengetreet Skrevet 2. mai 2010 #16 Skrevet 2. mai 2010 Nydelig, men med K. Kjenner jeg begynner å bli mektig lei av at man skal settes i bås pga navnet. Ala " Å nei, vi kan ikke kalle datteren vår Michelle, da tror jo alle at vi bor i camingvogn og digger svensktoppar. Vi har høyere utdannelse. Da må det vel bli Sigrid".
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #17 Skrevet 2. mai 2010 Litt morsomt det der, historisk sett har jo både Sigrid og Konstanse vært mye brukte navn på helt anminnelige folk. Jeg er interessert i slektsforskning, og kommer fra en uendelig rekke fattige bønder. Flust av Konstanse og Sigrid der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå