husmortrall Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 hver måned får jeg økt utflod ca 10-14 dager etter mens. like etter / av og til samtidig er det ømt i nedre del av magen, for så å avslutte med litt ømme pupper. Er det slik at eggløsningen er "Over" når smertene forsvinner, og da er det mye mindre sjanse for å bli gravid?! siste mens var 16 april, og vi hadde samleie 30april, fortsatt litt mer utflod enn vanlig, og med smerter i magen....tørr vi håpe?!!
Babyønske �� Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 Når den økte utfloden(også kalt eggløsningsslim) er tørket inn, er eggløsningen over. Det med smerter er så individuelt, jeg har smerter i flere dager, men på eggløsningsdagen kjenner jeg ingenting. Ta en kikk på www.pernille.info der finner du mye info ang eggløsning og syklus.
Julie_82 Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 El-smerter kan man få både før, under og etter el, og de er dermed ikke noe sikkert tegn å ha sex etter. el-slim og temp er mye mer nøyaktige, og du kan som regel gå utifra at du har el den dagen du har el-slim (strekkbart når du holder det mellom to fingre). Hvis du har flere dager med el-slim har du el den siste dagen med slim.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå