Gjest sug lut Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 Betydningen trenger ikke være morsom - men finnes det noe morsommere ord enn ABBEDISSE? Ja, hva jobber du med om dagen, da? Jo, jeg har et halvtårs vikariat som abbedisse. Abbedisse Angelica.
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 Jeg syns ointment er et arti ord
Gjest sug lut Skrevet 1. mai 2010 #3 Skrevet 1. mai 2010 Det høres ut som en beskrivelse av folk som fnakker fånn i nefen.
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 1. mai 2010 #4 Skrevet 1. mai 2010 Kan man forresten få et halvt års vikariat som Abbedisse? Kanskje det hadde vært noe for meg...
Gjest sug lut Skrevet 1. mai 2010 #5 Skrevet 1. mai 2010 Da må du bare bli stabbefeit. Stabbedisse rundt og være streng.
Patetica fåkksi Skrevet 1. mai 2010 #6 Skrevet 1. mai 2010 Hver gang jeg leser "kvalifisering" ser jeg for meg en nordnorsk hval i anus.
Gjest sug lut Skrevet 1. mai 2010 #10 Skrevet 1. mai 2010 Neida. Bare alternativt intelligent. En abbedisse er en dame-abbed. Sjefspingvin. Übernonne.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. mai 2010 #13 Skrevet 2. mai 2010 jeg syns "delelinjen" er et flott ord. det kan brukes i alle sammenhenger og om alt. spesielt om du kombinerer det med "der går grensen".
Gjest sug lut Skrevet 2. mai 2010 #14 Skrevet 2. mai 2010 Du er verdens søteste politiker, lammekjøttet mitt. Jeg hadde stemt på deg glatt.
Gjest Skrevet 2. mai 2010 #16 Skrevet 2. mai 2010 Tenker på abbedisse som en stor nanny, tykk og god, med stripete forkle. Store krøller, tykk og rødmusset i ansiktet, kanskje med litt rennende fett fra kylllinglåret hun nettopp spiste. Abbedisse, jo mer jeg sier det jo bedre blir det.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. mai 2010 #17 Skrevet 2. mai 2010 åååå kanskje jeg skal flytte over til deg, så vet jeg at jeg ihvertfall får en stemme ved kommunevalget (om jeg kommer dit da, at det faktisk er mulig å stemme på meg) det hadde faktisk vært litt gøy om jeg hadde fått masse dibbere til å stemme meg inn i kommunestyret eller helst på stortinget da, på tross av lusen plasering på lista. selv internett kan flytte fjell
Gjest Toxic Skrevet 2. mai 2010 #18 Skrevet 2. mai 2010 Ikke akkurat morsomt, men... rart, kanskje? Smaksløk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå