Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 Min sønn er 4,5 mnd. Sover hele natten og er ellers en sol. Har aldri hatt no særlig problemer i det hele tatt.. Jeg har en, la oss kalle det, slektning, som har ei datter på 1 år + ei eldre datter. Hun er verdensmester. Fortalte meg hele svangerskapet hvordan jeg måtte gjøre forskjellige ting. Men realiteten er at hun plages mye med sine barn. Hun er av typen; "Jeg klarer ikke legge babyen fra meg så hun får sove med/på brystet mitt så lenge hun vil".... Hun driver nå med nattavvenning på sin 1 åring og plages masse med det. Hun er liksom vant med at mamma er smokken. Misforstå meg rett, jeg har masse medfølelse med henne og synes det er utrolig trasi at de plages sånn... Men så kommer poenget; En dag etter å ha spurt meg om alt mulig ang soving og jeh bare sa: Joda det går helt fint. han sover hele natten og lignende, sa hun plutselig: Ja, hvordan fungerer han sammen med andre barn da? HALLO, en 4 mnd gammel baby!!! Jotakk, sa jeg, han ser på dem iallefall... Hva ville hun med det spm? Hevde seg selv? I think so!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 ehh, javel. Du tar deg ikke nær av det? he he
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #3 Skrevet 1. mai 2010 tror noe sånt i den duren ja:P Men man kan merke på noen unger i den alderen på hvordan de reagerer på barn, men ikke helt på samme måte når de er eldre... Veninna mi sin unge som var rundt 4 mnd kunne sitte og flire seg i hel av datteren min på 15 mnd, hun satt bare og bablet til han og vi fikk henne til og ta hendene forann øynene og si bø hehe var ganske morsomt.. har ei veninne som mener ungen hennes er best og hun har ingen problmer, men hun snakker seg selv rundt grøten og da dukker det ene og det andre opp, og hun blir sjalu om min jentunge kan noe som ikke hennes kan... er kun 1 mnd som skiller dem
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #5 Skrevet 2. mai 2010 Bare le av det! Hun føler seg nok temmelig mislykket som mor, tatt i betraktning at hun ikke får til å legge ungen når hun absolutt burde prioritere egen søvn... Men det er hennes egen følelse, det trenger hun ikke straffe deg for - vi er alle flinke til noe og mindre flinke til noe annet.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #6 Skrevet 2. mai 2010 Jeg synes også min unge er best!!!!! Det vil jeg tro de fleste mødre synes og sånn skal det jo være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå