Gå til innhold

Nå fikk jeg vondt i magen!Liten gutt som ringte på...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt her og ante fred og ingen fare og så ringte det på døra, kl. 2245 en lørdags kveld. Der sto en liten gutt (ca. 7-9 år) og lurte på om sønne min på 5 hadde tatt sparkesykkelen til lillebroren hans. Jeg ble litt satt ut, og absolutt ikke pga. en savnet sparkesykkel! Hva gjør en liten gutt , som riktignok bor to steinkast borte, ute så seint og hva slags forelde sender ungen ut på denne tida av døgnet?!?

Hmm. måtte bare lufte det ut litt. Får vel gå bort og snakke med foreldrene imorgen. Vi har barn i samme barnehage og de virker ordentlige. men i mitt yrke vet jeg at skinnet kan virkelig bedra.

Eller...overreagerer jeg nå???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde fulgt gutten hjem!

Og slått av en prat med foreldrene.

Skrevet

første som slår meg er at foreldrene ikke har sendt ungen ut på leting etter en sparkesykkel, men at gutten kanskje har sneket seg ut mens foreldra trodde han sov.

syns ikke at det er bra at en unge er ute aleine så seint, men syns du er litt tidlig med å dra slutninger.

Skrevet

Nei det hadde jeg også reagert på. Det var veldig sent å være ute for en liten gutt. Kan han ha gått ut uten at foreldrene har merket det? Hadde han pysjamas på?

Du får ta det opp med foreldre i morgen..

Skrevet

Fikk ikke fulgt han da, siden mine egne barn ligger og sover... men jeg skal nok snakke litt med moren imorgen.

Skrevet

Da hadde jeg ringt å fortalt de at gutten har vært på døra, blås i at det er seint. Tenk om de ikke er klar over at han er ute!

Skrevet

Her i gata mi er det noen foreldre som er sykt kontrollerende. Barna får ikke ha besøk av andre. Mister den ene f.eks sprakesykkelen må barnet gå ute å lete til han/hun finner den. Den ene foreldren står ute og ser på. hjelper ikke til. Barnet går rundt og gråter og finner ikke sykkelen. Det er jo så mørkt ute. Syke, syke foreldre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...