Gå til innhold

mormor får kanskje omsorgen for barnet mitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg sliter så mye psykisk..trist er det også.lille vakre barnet mitt som ikke har gjort noe galt.jeg er snill mot den lille men får stadig vekk ned turer.uff så flaut å ikke ha omsorgen for barnet sitt.hva vil naboer tro.snufs.føler meg så råtten.stakars moren min i en alder av 55 må han bli små barns mor igjen.tragisk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo godt å vite at barnet vil ha det bra hos din mor fremfor fremmede.

Så kan du ta tiden til hjelp og en dag være en super mor for barnet ditt. Ikke se på det som et nederlag me nat du vil barnet det beste.

Skrevet

moren min jobber i barnevernet-,.og hun sier vi ikke må gå til dem med denne saken.da kan det hende jeg ikke får se jenta mi mer enn tre ganger i året..uff dette er så trist .skammen er fælt ..

Skrevet

Dersom dere klarer å løse denne saken til barnets beste innenfor familiens rammer er det jo ikke behov for å blande inn barnevernet. Skjønner at det er en tøff avgjørelse å ta. Prøv å ikke tenke så mye på hva andre kommer til å si, folk flest har nok med å holde orden i sine egne liv. Det er ikke alt som vises gjennom den perfekte fasaden, vet du ;)

Skrevet

Denne kjøper jeg ikke!

Skrevet

Ikke jeg heller. Det skal så mye til før bv tar barnet fra mor, de prøver helst å hjelpe så godt det lar seg gjøre, ikke ødelegge familier. Selv om bv ikke alltid gjør det de skal/burde...

Skrevet

Jeg tror heller ikke på at dersom du går til barnevernet med saken så vil de ta fra deg barnet og du vil få se henne 3 ganger i året. De vil først og fremst tilrettelegge for hjelp i det miljøet barnet befinner seg i, altså i hjemmet, i samarbeid med deg og evt.avlastningsfamilie/fosterfamilie for en periode.

Men om din mor kan overta omsorgen en periode er jo det fint, både for deg og for barnet. Men hva er det du sliter med? Har du en kronisk psykisk sykdom? Jeg sliter med psyken selv, angst og depresjon. Det er tungt til tider å ta seg av barna, men jeg får god støtte og avlastning gjennom familie og venner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...