Gå til innhold

Ha så lite energi for tiden! :( Vet ikke hva jeg skal gjøre..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan få mer energi??

Føler jeg bare er trøtt, sliten og giddesløs hele tiden =/

Skrevet

Slik har jeg det også.. vet at det er trening som må til for å få mere overskudd, men det er jo særs vanskelig når jeg er trøtt, sliten og giddeløs hele tiden.. hehe

Skrevet

Som anonym over sier: Trening! Eneste som hjelper om det ikke er noe sykdommer inne i bildet da;)

Skrevet

For meg hjelper det å starte dagen med en Herbalife-shake. Den inneholder et helt balansert forhold mellom proteiner, fett og karbohydrater. Man kan bruke disse shakene til slanking, men dersom man bare erstatter ett måltid så er det ikke nødvendigvis slankende. Herbalife-produktene inneholder ingen kunstige stoffer.

Du kan jo google det litt å lese litt om det, de har også en te som er oppkvikkende og øker forbrenningen. Finnes flere smaker, du burde kanskje funnet en i ditt nærområde som drev med dette slik at du kan få litt veiledning og smaksprøver. Det er bare en av smakene jeg liker, de andre brekker jeg meg nesten av, men vet flere som liker de andre smakene godt.

Jeg sitter hvertfall mye mindre i sofaen etter jeg begynte med Herbalife til frokost :)

Skrevet

Dette var vel dagens reklame;-) Tipper 22:54 er Herbalife distributør.

Skrevet

Spis riktig, frukt fiber osv, drikk nok vann! Ta multivitamin hvaer dag, sam omega3. Ville sjekket om jeg manglet noen vitaminer, snakk m legen om blodprøver til dette.

Skrevet

Det er jeg ikke og kommer ikke til å bli det heller. Men jeg har ikke sovet hele natten på ganske mange år, og for å fungere med jobb, mann, barn, hus og hage, så hjelper det veldig med denne shaken om morgenen.

Beklager hvis jeg provoserte noen med denne "reklamen", fikk inntrykk av at HI ville ha råd for å bli mer opplagt.

Skrevet

Ta ein tur til legen og få sjekka status på jern og vitaminer.

Jernmangel kan føre til tilstandar som liknar skummelt mykje på depresjon.

Skrevet

Kan legge til at jeg hadde vært hos legen på forhånd. Viste ikke noe på blodprøvene som kunne være årsak til min manglende energi. Jeg trodde derfor at mangelen på søvn var eneste årsak, men det viste seg jo at jeg hadde et litt ensformig kosthold også, siden denne shaken tydeligvis inneholder noe som gir meg energi (som jeg tydeligvis ikke spiste fra før).

Anonym 22:54/00:51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...