Gå til innhold

Rekk opp hånden alle dere som ofte tenker at nå-må-jeg-begynne-å-trene, men som ikke får fingeren ut av rompa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tipper vi er ganske mange!! come on, gi meg god samvittighet nå! For ja..jeg får faktisk god, eller i hvert fall bedre, samvittighet av å se at vi er flere!

hipp hurra for at bikinisesongen er like rundt hjørnet.........

Skrevet

Kan rekke opp hånden her jeg :P Tenker ofte at jeg snart må sette i gang om jeg skal kunne se ok ut i sommer, men som vanlig så finner jeg en grunn til å slippe og ender opp på sofaen i stedet.. Hurra!

Skrevet

Rekker hånden min høøøøyt opp! :P

Men prøver å trøste meg med det at å gjøre husarbeid og springe etter en vilter 2åring er trening nok det ;) Hehe.

Skrevet

Jeg fikk klar beskjed fra gulesider i dag at det var på tide å starte.

Han skal lage et treningsprogram til meg slik at jeg blir litt bedre form.

Huff har blitt altfor lite. Starter på mandag jeg... noen andre som starter da?

Skrevet

Rekker egentlig opp hånden, men i forrige uke tok jeg faktisk affære og har booket 10 timer med personlig trener!

Litt for dyrt, men etter et langt kjærlighetsforhold til sofaen, er det det eneste som får meg på trening! Og det er vondt som bare f***, og tyngre enn jeg hadde fryktet, men superdeilig å endelig være i gang!

Skrevet

Hmm.. kanskje jeg også skal begynne mandag...Som om at jeg ikke har sagt det x antall ganger før;) Men denne gangen skal jeg virkelig mene det! Tror jeg......

Skrevet

rekker opp hånden eg også, men har nå plasert treningsykkelen i stua, og syklet 3 timer på den til sammen på en uke:P hehe, nå jeller det kun å spise litt mindre, og kutte ut snopet i ukedagene, og litt mere situps..

føler eg har opplevd dette før;)

Skrevet

Rekker begge hendene høyt opp og vifter med de! :)

Skrevet

havrebodl: starte sammen? :)

Skrevet

Jeg rekker opp begge! Nå er jeg gravid i 7. måned, og føler meg som en elefant, føler meg så feit, stygg og ekkel, at når ungen er ute, da SKAL jeg komme igang, hvertfall masse lange trilleturer og litt sunnere kosthold.

Skrevet

Put your hands up in the air,

and wave them around like you just don't caaare! :)

Skrevet

skulle gjerne har rekt opp hånda her men får ikke fingern ut av rompa...

Skrevet

Rekker begge hendene så høyt i været som det går an!

Skrevet

Jeg kan anbefale denne bloggen til alle som sliter med motivasjonen:

treningslaila.blogg.no

Skrevet

Gulesider & flokken:

Ja, vi kan godt starte sammen:)

Lurer på om jeg skal ta meg en joggetur i morgen jeg da..Har mest sannsynlig fri, så da er det greit å få unnagjort treningsøkten før tv-kvelden starter;)

Hva tenker du å trene i morgen?

Skrevet

Jeg har vært der selv...men så fikk jeg ræva ut av sofan og meldte meg på et treningssenter før påske, noe som har resultert i at jeg har begynt å trene mer hjemme med faste øvelser hver dag, pluss at jeg trener minimum 2 dager, helst 3 dager på treningssenteret hver uke. Man får mer overskudd, blir i bedre humør og så blir man jo i mye bedre form og faktisk så går det ikke lange tida før man faktisk merker på kroppen at man ser bedre ut også :-)

Faktisk mistet 5cm rundt livet på halvannen måned, og går nå inn i ynglingsjeansen min igjen :-) Slanker meg ikke, kun trening.

Skrevet

Var ikke mening å være anonym, ikke vent meg til at man må krysse ut anonym.....

Skrevet

Så flink du er Ugl@ :) Skulle ønske jeg var like flink som deg.. Her blir det liksom bare md tanken.. Men i morgen braker det løs!! Da skal jeg jogge til krampa tar meg;) (Etter sånn ca etter 10 min tipper jeg..hehe)

Skrevet

Er bare å ta seg et tak og si til seg selv at det ikke finnes noen unnskyldning for å la være lengre... :-) Når man først er i gang så føler man seg mye bedre og det er lettere å fortsette også :-) Blir faktisk avhengig av det til slutt.

Skrevet

Hadde det bare vært så vel;)

I morgen SKAL jeg ut å jogge... Satser på at god musikk på ørene gir meg en masse motivasjon! (og utholdenhet......)

Skrevet

havrebodl jeg skal også jogge i morgen ...starter med 40 min etter oppvarming på 15 min. Jogging og gåing om hverandre:)

Skrevet

Da får vi en noenlunde lik treningsøkt i morgen. Kjekt å trene sammen med noen;)

Har du noen gode tips til hva jeg bør ha på mp3-spilleren min?

Skrevet

Ja jeg bruker å lytte til:

tonight gonna be a good night

aha foot of the mountain

aqua back to the 80

release me - agnes

kate perry - hot and cold

distorbia - riahanna

my life will suck without you - kelly clarkson

simply the best hører jeg også ofte på når jeg løper og eye of the tiger ;)

Skrevet

donkeyboy ambitions er også fin ;)

when love takes over - er også bra hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...