Gå til innhold

ABC design cobra- best i test ??? !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var kjempebegeistret for den gode nyhet om en sikker, lett, billig trehjuling med vendbar sittedel !!! i og med at det er lang leveringstid på mange norske butikker, tenkte jeg å be en vennine som bor i Italia og sjekke prisen der, og evt.kjøpe og sende vogna til meg. I dag fikk jeg en telefon fra henne - hun snakket tilfeldigvis med ei vennina som hadde den godeste cobra til sin 1år gammel jente, som fortalte at hun har hatt en ulykke med vogna med jenta si sittende i den "best i test"-cobraen...Vogna veltet, jenta bel heldigvis ikke skadet, men hun vennine fortalte at den var så ustabil, at hun byttet den med en gang etter velteepisode...den veltet i normal bybruk, ikke noe ekstremt...

synes det er VEEEEELDIG rart at den kom ut som best i test i forbrukerportalen..!!!!!!!

og ikke minst- hvilken sportsvogn skal jeg ha nå??? stabil 3-hjuling, vendbar sittedel, lett, liten sammenslått..ja, den som ikke finns :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har du kanskje ikke sett resten av testen.

Det var jo ikke akkurat aliten av vogner som var testet.

Selv en midt på treet bil kan vinne en test hvis en unnlater å ta med BMW, Audi, Merchedes, Lexus osv.

Skrevet

teutonia spirit er kjempegod syns jeg!

Men det er jo delte meninger om den også. Selv har jeg ALDRI opplevd at den vil velte eller lignende.

kan lese brukererfaringer på barnevognguiden.no

kan jo hende det står noe om ABCen der også...

Skrevet

Heisann! Jeg har kjøpt ABC Cobra og synes denne er veldig stabil. Har ikke prøvd den enda men kan ikke forstå at denne er ustabil...

Skrevet

Jeg har hatt forgjengeren, ABC Rodeo og har vært kjempefornøyd! Den (Cobra) koster litt over 3000,- inkl frakt og moms hos Kiddies24.de

Skrevet

Du som har hatt Rodeo...den er vel svært lik cobra. Hvor lun er egentlig sportsdelen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...