Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 Lurer på om det snart nermer seg Jenta vår er ikke spesielt intresert lengre..
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 Sluttet med det i det daglige da hun ble ett år. Fortsatte et par måneder med en flaske mme til kvelds for kosens skyld )
Lemonia Skrevet 1. mai 2010 #6 Skrevet 1. mai 2010 10 mnd, da var han ikke interessert mer. Og samtidig sluttet vi også med tåteflaske.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 2. mai 2010 #7 Skrevet 2. mai 2010 Da han va 1 år, men fikk ei flaska for kos nu og da enda i 1 mnd Bynnte med kumelk da han bikka året
skorpionfruen Skrevet 2. mai 2010 #9 Skrevet 2. mai 2010 Min er 8 mnd og hadde det vært opp til han hadde han sluttet for 2 mnd siden. Men hadde jeg ikke greid å få i han en falska med veske og malt så hadde magen stoppet opp. Nå er han blitt så flink å drikke av tutkopp og glass at jeg kunne sluttet, han pleier å starte dagen med en flaske når han våkner i 6 tia og det virker som han vil ha det sånn. Men kommer nok til å slutte snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå