Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 Hvordan hadde dere reagert _/ hvordan hadde dere handlet om dere jobbet på en cafe / resturant som serverte mat som hadde gått ut på dato?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 Hadde tipset mattilsynet anonymt og bedt dem ta en kontroll. Vet at hvis man selv tar det opp så risikerer man jo å få sparken eller få andre problemer med sjefen.
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 1. mai 2010 #3 Skrevet 1. mai 2010 Med avsky! Jeg jobbet på en restaurant en gang, der jeg ble belæret med "yrkesstolthet" og masse andre flotte ord da jeg var på jobbintervju. Men, de serverte alt mulig dritt der, ting som hadde vært i golvet til og med! Jeg sa opp jobben. Angrer nå på at jeg ikke ringte mattilsynet. Dette er mange år siden nå. Det er forresten en veldig kjent og populær restaurant, den dag i dag.
trompetisten Skrevet 1. mai 2010 #4 Skrevet 1. mai 2010 Hvis jeg viste det med sikkerhet, så ville jeg kontaktet Mattilsynet. Det kan være direkte helse-/livsfarlig å servere gammel mat, og bør så slettes ikke skje på en restaurant.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #5 Skrevet 1. mai 2010 Jag vet det nok med sikkerhet ja, desverre. Jeg jobber ikke der nå, men har brukt å jobber der i sommer sesongen tidligere. Husker jeg tok det opp med sjefen en gang, resulterte med at hun ble potte sur og kjeftet på meg og sa det ikke var farlig og bla bla. Jeg sa også i fra om at jeg nektet å legge opp fat med f.eks. pålegg som datoen har gått ut på. Fikk også høre at jeg hadde taushetsplikt, det som skjedde på jobb - det forble på jobb!
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 1. mai 2010 #6 Skrevet 1. mai 2010 Hvis du ikke har skrevet under på en taushetsplikt, så har du ikke det. Dummeste jeg har hørt! Ring mattilsynet, folk kan dø av råttent kjøtt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå