Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 Fra den dagen en får mens tror jeg. Men dette finnes det vel ørten tråder om på Bli gravidforumet
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #3 Skrevet 1. mai 2010 Skal det hjelpe for å bli gravid? Aldri hørt om det, men er nå meget skeptisk også.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #4 Skrevet 1. mai 2010 Jeg har ikke tro på at det skal hjelpe for å bli gravid nei. Hvertfall ikke når det bare brukes så kort tid hver syklus, som de mener inne på Bli Gravid. Vet det blir anbefalt mot pms og menstruasjonsplager. Men at det skal hjelpe for å bli gravid tror jeg ikke noe på. Jeg har selv hatt problem med å bli gravid, og har saumfart markedet etter noe som kunne hjelpe meg. Bidronninggele var aldri nevnt blant det jeg fant som kunne øke fruktbarhet.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #5 Skrevet 1. mai 2010 Har en problemer med å bli gravid burde en utredes. Ikke bruke opp tiden på alle mulige produkter. Har selv hatt problemer endte opp med flere ivf forsøk og det tar også tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå