Gjest Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 Konge omelett; en dært med fersk chilli, en klæsj med hakka løk, stekes i 1-2 min, før eggene, rørt ut med e splæsj med melk, et dryss med salt og en tært med pepper, helles over:)
Himmel og hav Skrevet 1. mai 2010 #3 Skrevet 1. mai 2010 Min favoritt: Stek litt sopp, helst kantarell. Hell over egg ( 2 pr. pers) som er lett pisket med litt fløte, salt og pepper. Rør litt i panna slik at du får flytta det stekte litt inn mot midten, og stek den ferdig. Da skal den være fast, gyldenbrun under men fortsatt litt blank oppå. Om du vil ha den godt stekt på toppen også så bruker du lokk.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #4 Skrevet 1. mai 2010 Min favoritt er omlett med litt salt/pepper/hakket løk -og purreløk og en liten dæsj med melk..mmmm....
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #5 Skrevet 1. mai 2010 Stek champignon i smør med salt og pepper, legg til side. Surr hakket cherrytomater og løk på pannen til løken er myk. Visp egg med litt salt og pepper og en skvett melk og hell så røren over. Dryss den stekte champignonen og feks skinke over, tilslutt ett lag ost. Nam nam. Har du kokte poteter er det også godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå