Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 .... er det ikke da fremdeles normalt å gi paret en gave? Jeg har ihvertfall gjort det de gangene jeg har vært forhindret fra å delta, og ble litt overrasket over at jeg hadde noen venninner som mente de slapp unna når ikke de hadde muligheten/planer om å delta i bryllupet til en annen venninne... Synspunkter?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 Familien er pliktig til å gi gave, men ikke venner! Venner gir gave om de vil
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #3 Skrevet 1. mai 2010 Øøh, klar man skal gi gave likevell. Er man bed i et bryllup så kjenner man jo de som skal gifte seg, enten at de er venner eller familie - og det er jo uansett normalt og gi kjente og kjære gave på en så stor dag!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #4 Skrevet 1. mai 2010 Jeg mener at selvfølgelig skal man gi gave uansett. Jeg gir også gave til bekjente som gifter seg selv om jeg ikke er innvitert.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #5 Skrevet 1. mai 2010 Ja det er min oppfatning også 21:27. Jeg gir også gave selv om jeg ikke er invitert. Noen noen har jo bare råd til å ha nærmeste familie... Syntes det er koselig å gi gaver jeg:o) Trodde nesten jeg var helt på jordet som syntes man skal gi gave selv om man ikke kan delta;o) Takk for tilbakemelding. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå