Gå til innhold

Ganske mange trangsynte idioter her,

Anbefalte innlegg

Skrevet

som angriper mennesker, som ikke har norsk som morsmål, fordi de ikke kan skrive perfekt norsk. Håper den dagen kommer da dere må bosette dere i et annet land, og føle hvordan det føles å ikke beherske språket der i samme grad som de innfødte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har du ikke lest innleggene og sett hva problemet er. Jeg ville også vært bekymra om jeg ikke kunne snakke med de i barnehagen til barnet mitt pga at de ikke kan norsk.

Det er heller ikke spesielt smart å kalle alle som er uenig med deg for "idioter", sånn i tilfelle du innbilte deg at det fikk deg til å fremstå som Einstein...

Skrevet

Når det gjelder skrivefeil trur jeg ikke det er de som ikke har norsk som morsmål folk irriterer seg over, men de som er norske og ikke kan skrive tross i minimum 10 års skolegang.

Skrevet

Jeg snakker ikke om en tråd om barnehager, men om angrep rettet mot personer som skriver feil fordi de ikke er norske, og møter argumenter som " du kan ikke være særlig smart som ikke kan skrive ordentlig".

Dette er argumenter som jeg har møtt flere ganger her inne, til tross for at jeg gir beskjed om at jeg ikke er norsk, og at skrivefeilene kommer derav.

Ser at andre ikke-norske har møtt samme behandling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...