Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=21079863&sid=xz13C362DF47260635 Lurer på å dra på visning på dette huset i morgen, synes det ser fint ut innvendig, er mange rom i forhold til prisen, i tillegg til stor tomt (i forhold til mange nyere hus i området i hvertfall), men det er jo noen år gammelt, kan vi få mange dyre uforutsette reparasjoner? Hva synes dere om dette huset?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 Kjellerstua var fin. Ellers var det mye 80-talls-stil
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #4 Skrevet 1. mai 2010 Hva tenker du på da? Jeg synes ikke murveggen og den lille vedovnen i stua var så veldig fint, men det kan jo gjøres noe med uten at det koster allverden. Ellers ser det ut til at det er lyst og fint overalt, uten noen spesiell "stil" på vegger/fargevalg osv. Badet er kanskje litt lite, men det vi har i leiligheten i dag ser ut til at det er enda mindre, så det går nok bra.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #5 Skrevet 1. mai 2010 NN 21.31 var HI forresten. Og spørsmålet var retta til NN 21.23
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #6 Skrevet 1. mai 2010 Badet er plagsomt i 1 etage, uten dusj, dusj i badekaret er noe herk og absolutt ikke å anbefale. Men det er jo en smal sak å fikse på skulle jeg tro. Ellers likte jeg huset godt, vet ikke hvor gammelt det er osv, men siden det er panelovner, blir vel kostnadene for oppvarming et manko, varmepumpe kan kanskje hjelpe men det er jo vanligvis kombinert med varmekabler i gulvet. Spørs hvor gammelt huset er, hvor godt isolert osv. Men absolut noe jeg kunne tenkt meg selv, hvis badet hadde vært annerledes
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #7 Skrevet 1. mai 2010 Ja, dusj i badekar er nok sikkert tungvindt, men tenker det er greit å ha badekar for å kunne bade ungene. Står at det er bad/wc/vaskerom i kjelleren også, er vel kanskje en vanlig dusj der? Det skal vi se etter. Det er elektrisk oppvarming med varmepumpe med to innedeler, pluss vedovn i begge etasjer, så det burde vel holde? Var ikke så mye varmekabler, ene toalettet og på soverom i kjeller sto det, men kjenner flere som har varmepumpe uten å ha varmekabler, det varmer godt fordi. Er det dumt å ha det altså? Aldri hørt noen som har klaget på dårlig varme selv om de ikke har varmekabler i tillegg til varmepumpa. Tenker jo at da mister man noe av vitsen, hvis man skal ha på strømslukende varmekabler samtidig som varmepumpe... Hehe, vi får bare dra og se i morgen, er litt gira nå. Synes man får mye for pengene...
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #8 Skrevet 1. mai 2010 du får finne ut hva slags varmepumpe det er, jeg mistenker nemmelig en varmepumpe som bruker vanlig uteluft og i det øyeblikket det blir kaldt, sluuuker det strøm. varmekabler sluker ikke strøm i dag hvis de er nye da, jeg bor i utlandet og her er de tnå standard, at alle nye hus/leiligheter kommer med varmekabler, desverre brukes fremdeles gass mye, men vi skal snart flytte til en leilighet hvor vi har varmepumpe, men den er da altså borret ned i jorden og henter varmen fra jordens indre. Det er noe annet enn disse varmepumpene som bruekr vanlig uteluft.. Vedovner er kjekke meen det er mye arbeid med ved og det forårsaker ufattelig mye støv (vi har en ovn og støvet sees godt etter 1-2 dager) bare vær obs på dette! Men jeg synes huset virker greit, mye av dagliglivet foregår på et plan og det er hvis barna er små, greeiere enn opp og ned trapper
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #9 Skrevet 1. mai 2010 Legger best merke til den idiotiske krogsveen-limen på alle bildene jeg.. Ellers var huset helt ok det, litt maling her og der så blir det nok bedre Murvegger er forresten et hel***e å male..
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #10 Skrevet 1. mai 2010 Helt greit, hverken mer eller mindre, men 13 km fra ungdomsskole er aaaaltfor langt
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #11 Skrevet 1. mai 2010 Beliggenheten er ikke noe problem, vi ønsker hus i dette området. Er en del nyere hus i området, men de er så små i forhold, med små tomter. Eller så må du ca en mill opp i pris. Nei, har funnet ut at jeg liker huset ganske godt jeg. Får håpe vi liker det på visning også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå