ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 Høres nok ut som et dumt spørsmål.. Selv hadde jeg aldri brydd meg om noen gjorde det - synes egentlig det er et koselig vårtegn, jeg Men mannen min derimot mener det ikke er noe særlig, fordi det ikke ser pen ut... hmmm... Kan det ha noe å si, da?
maya666 Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 nei jeg syns ikke det... de fleste barna i gata her gjør det.. min datter og
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2010 Ja, trodde ikke det var noe case engang, men... Det går vel uansett bort i regnvær?
lindynatt Skrevet 1. mai 2010 #4 Skrevet 1. mai 2010 synes det er helt greit jeg, koselig.. det regner jo vekk, så ser ikke problemet..
JuniAnkerHansen Skrevet 2. mai 2010 #5 Skrevet 2. mai 2010 Her tegner barna i gata med en gang våren titter frem. Bare koselig det da Det er sikkert alltids noen som ikke liker det, men det går jo bort så fort det regner så det får de bare tåle syntes nå jeg
Julie_82 Skrevet 2. mai 2010 #6 Skrevet 2. mai 2010 Vi gjorde det som barn, og fikk aldri noen kommentarer fra voksne om det, og banr gjør det her i gata også, og jeg har aldri tenkt over det i det hele tatt. Det er jo bare slikt barn gjør, og det er jo bedre at de leker ute enn inne. Veier er jo ikke så pene til å begynne med da, så jeg tror ikke de blir noe styggere av litt kritt.
Mom2Two Skrevet 2. mai 2010 #7 Skrevet 2. mai 2010 Nei, herlighet, det regner da bort med første regnskyll. Enig med du, koselig vårtegn.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 2. mai 2010 #8 Skrevet 2. mai 2010 Ser ikke noe problem med det. Har selv kost meg mye oppgjennom oppveksten med å hoppe paradis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå