Mamma&LilleKrølle Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 Hehe.. av alle ting så er det jeg her i huset som har lyst på en DS! Syns d er morsomt å ha noe å koble av litt med.. hehe..sikkert jeg som er litt barnslig! Jeg kunne jo sagt at jeg kjøper det til dattra, men ettersom hun bare er 3 år og har heller ingen interesse av tv så d blir kanskje litt teit.. hehe:p Men lurer litt på hvilken DS jeg evt. skal kjøpe.. ettersom jeg har lite peiling på d.. Hva anbefales.. Nintendo DS eller Nintendo DS Lite, eller Nindendo Dsi?
Villa Perlesukker Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 Hehe skulle akkurat til å si at her i huset har vi 4 stk hihi Jeg prøver meg jo til tider på det men jeg er nok litt for treg ifølge min sønn på 7 år Tror det er en grei avkobling jeg Lykke til med kjøpet PS Noen som vet om det er trygt å kjøpe spill på finn.no?
Kamomille Skrevet 1. mai 2010 #3 Skrevet 1. mai 2010 Vi (dvs poden!!) har DS Lite. Denne er helt topp etter vår mening, men så har vi heller ikke forsøkt DSI. DSI har litt større skjerm og har innebygget kamera. Jeg skjønner ikke helt hva man skal med kamera jeg da.....
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 1. mai 2010 #4 Skrevet 1. mai 2010 Jeg har! Er vel litt barnslig sånn da Jeg har Nintendo DS Lite, den funker fint den! DS Lite er en oppgradert DS, den er lettere og har større skjerm enn en DS. Vet ikke om de selger vanlige DS'er lengre, har ikke sett.. Og den siste du nevnte er vel den oppgraderte DS Lite igjen. Tror det som er forskjellen der er bedre lyd hvertfall, men litt usikker på hva mer. Har ikke spillt på lenge da, har vel egentlig glemt at jeg hadde den
Aini Skrevet 1. mai 2010 #5 Skrevet 1. mai 2010 Er kjekt med ds:) Den nyeste er vel den nintendo dsi så ville nok kjøpt den. Jeg har ds jeg også:Phihi, men det er den første som kom ut jeg har:P Og til deg som lurte på ang det og kjøpe spill på finn, er spillene ødelagt så er det jo lov og heve kjøpet, og før du betaler kan du jo teste spillet/spillene om det er i nærheten. Det blir jo svindel og selge noe som ikke fungerer
Mamma&LilleKrølle Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 1. mai 2010 Hihi, godt å se at det ikke bare er meg som er barnslig da! Ser noen selger brukte ds på finn.. Noen som anbefaler å kjøpe de brukt da? ser for meg at det kan være greit med garantien jeg da.. men aner ikke..
3xMamma :) Skrevet 1. mai 2010 #7 Skrevet 1. mai 2010 Dattera mi har dsi. Hun tar masse bilder og koser seg veldig med det og alt du kan gjøre med de. Men for meg selv hadde jeg ikke trengt kamera, så da vil jeg heller anbefale en av de andre modellene, da de er billigere (det er igrunnen det eneste jeg vet om de...) Jeg spiller også. Super Mario er gøy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå