Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 De siste dagene har ikke jenta mi sovet så godt. Og det tar laang tid fra hun legges til hun sovner. Hun sutrer og jabber om hverandre, og så blir det masse gråting. I dag har hun ikke sovet en time engang.. Tok henne i vogna på stua nå, og nå er hun mye roligere. Kan det være at hun er redd for å bli forlatt? Hun har blitt mer klengete og sutrete enn før også. Hun er 9 måneder. Faren hennes har ikke vært hjemme på snart en måned, kan det være noe av grunnen? Vet ikke hvor mye de små skjønner..
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #3 Skrevet 1. mai 2010 Heia =) Utlolig "morsomt" å lese innlegget ditt, for det var som å "se meg selv i speilet" Har snakka med MANGE om dette problemet, og det er desverre veldig vanlig at de blir litt sånn i denne alderen. Leste en plass om at de var noe med at de"skjønner" at du er en annen plass når du ikke er i rommet... Jeg "løste" det her ved at jeg ikke gikk ut av rommet, men var i nærheten sånn at ho merket det... Går bedre nå hvertfall (10 mnd) Tviler på det har noe med mannen din å gjøre, lykke til!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #4 Skrevet 1. mai 2010 Godt å høre at det bare er en fase da, og at det ikke er på grunn av at faren hennes er bort Driver fortsatt og triller på henne, nå er det like før hun sovner tror jeg. Håper jeg får lagt henne over i senga uten å vekke henne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå