Gå til innhold

JEG ER SÅ DRITTLEI MØDRE SOM SYTER OVER LITE SØVN NÅR DE AMMER STORE BARN!

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Han våkner 4 ganger hver natt, jeg er så sliten altsååååå"

Hva med å rulle inn puppen når ungene passerer et år, og har STORE problemer med sovingen på natta?! SNAKK om å grave sin egen grav.

Og nei, dette var IKKE et forsøk på å provosere i det hele tatt. Jeg er så lei av venninna mi at dere aner ikke. Hver jævla gang vi snakker sammen, så er det samme regla. Ungen hennes på 16 mnd sover dårlig, og hun slenger geita si i munnen på henne for å få henne til å sove igjen.

DET HJELPER SIKKERT KJEMPEMYE!

Skrevet

Siden du mangler empati så kan du jo kutte ut venninnen din og skaffe deg noen nye med perfekte liv og reaksjonsmønstre.

Skrevet

Glad du ikke er min venninne, der og da om natta når en er gåen etter mange måneder uten en nattssøvn så er det raskere å stappe puppen i munnen på babyen ja. Det er ikke like lett for alle å gå gjennom gråte netter for å avvenne babyen med nattmat. Burde ikke være så vanskelig å ha forståelse for det.

Venninna de har behov for å snakke om det, kanskje hun ikke får noen støtte av barnefaren for dette. Hvorfor kan du ikke da bare prøve å forstå henne? Og hvis du syns det var en grei sak med avvenning, kan vel du tilby deg denne jobben så slipper du kanskje maset hennes?

Skrevet

Mangler jeg empati fordi jeg er drittlei av sytinga som enkelt kunne ha vært løst med at hun slutter å drukne ungen i morsmelk..?

Skrevet

Du mangler empati fordi du ikke evner å sette deg inn i hennes situasjon. Hun er sikkert kjempesliten, og det er ikke enkelt å løse avvenning om natten. Det tar tid og krefter og hun kunne sikkert trengt litt forståelse fra sin "venninne". Det er ikke deg jeg føler empati for, det er ikke det minste synd på deg. Det skal du vite.

Skrevet

Nei ta å spar meg! Ungen har hun selv satt til verden, jeg har avvennet mine 3, så det får jaggu holde. Ikke var det et problem heller, så såppas burde hun ha klart. Er det bedre å våkne flere ganger hver natt, enn å ta seg litt sammen?

Synes faktisk det er ILLE at hun ikke venner av ungen. Stakkars jenta er helt utslitt. Får jo aldri sove godt. Å samme mor har ingen rutiner what so ever! Jeg er drittlei av å komme med råd som hun aldri vil høre på, så da orker jeg ikke høre på sytet mer heller. Hun får finne seg en ny klagemur.

Skrevet

Hvorfor er du så følelsesløs? Selv om du er verdens beste mor så klarer du altså ikke å grave frem litt forsåelse for denne kvinnen som du påstar du er venninne til. Du virker som et hardt menneske som din venninne sikkert er bedre foruten.

Skrevet

Jeg er ingen perfekt mor, bare en drittlei venninne, som har venninner som er GØRRKJEDELIGE. That's all.

Skrevet

er jo ikke akkurat baby lenger når de er 16 mnd,da..

Skrevet

Det sier vel ganske mye og deg og din personlighet. Spennende mennesker vil ikke være med deg, for du er like gørrkjedelig som dine venninner. Fakta!

Skrevet

AAAh, Anonym 21:16 er den smarteste her i tråden!

HI

Skrevet

Nei , men det er sårt å høre de gråte allikavel.

Skrevet

Når man velger og fortsette og amme etter barnet egentligt ikke trenger morsmelk heller så re det lite synd i dem om de må våkne 4 ganger eller mer pr natt for ungen vil ha pupp.

Melka som er i puppen er mat, og når barnet gradvis begynner med fast føde tramper man ned med ammingen også....

Skrevet

"geita si"???

Hva med å slutte å kontakte henne da? Hun vil sikkert ikke ha venninner som slenger dritt om henne på nett uansett.

Skrevet

Jeg er så jævlig lei det gnålet med store bokstaver.......

Skrevet

Helt enig med deg, HI. Nattpupp er bare tull etter 6 mndr, da kan folk holde smella si istedet for å klage på søvnløshet.

Skrevet

Er så enig med deg HI. Og til deg som sa at det ikke er like lett for alle med babygråt på natta; hørt om viljestyrke? Herregud, selvfølgelig gråter barnet litt når det ikke får puppen på natta.

Barnet kan godt sutre litt.

Skrevet

Amen! Godt å se at det er flere som er enige med meg!!

HI

Skrevet

Heldigsvis tok mannen min den jobben da han hadde permisjon og jeg var i arbeidslivet. Sov på et annet rom slik at jeg fikk sove når jeg skulle på jobb hele neste dag! :-)

Skrevet

Jeg er også enig med deg, HI!

Skrevet

Takk og lov at det finnes noen oppegående mennesker her inne, som evner og se at å slenge med puppen lenge etter barna fyller året, ikke nødvendigvis gagner hverken dem eller foreldre.

Og ja, jeg skrev "geita". Det er det man får når man ammer ungene inn i skolebussen.

Skrevet

Ja, ikke sant!

Og samtidig de "venninnene" som spør meg hele tiden hvordan vi har det med soving og slikt (de vet han sover hele natta). Og når jeg da forteller om når han legger seg og at han sover så blir de DRITSURE. Du ser det på hele dem liksom.. Idiotisk! Slutt å spørr!

Skrevet

Du må ha litt av noen hengepupper siden du kan slenge dem overalt.

Stakkars venninnen din som er sliten og trenger støtte, og som har en "venninne" som syns det er helt greit å slenge fullt av dritt om henne om et nettforum. Du er ikke mye til venn, jeg syns du bør kutte henne ut slik at hun slipper å ha sånne gnomer i livet sitt. Du fortjener henne ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...