aomeg Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 er helt grønn men må ta seg sammen og få noe til =) tips?
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 Er det sånne "ferdige" planter du mener, eller skal du så frø? Har ikke peiling selv, men hvert eneste år kjøper jeg Pelargonia å planter i pottene mine, de tåler alt! Tar livet av det meste som trenger for mye stell
lille sprelle Skrevet 1. mai 2010 #3 Skrevet 1. mai 2010 Pass på at du velger planter med tykke stilker! Husker selvsagt ikke navn, men det er noen røde med tykke stilker som trenger utrolig lite stell. Vi har det på "helgeplassen" vår og de har ikke dødd fra oss en eneste sommer!
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 1. mai 2010 #4 Skrevet 1. mai 2010 De høres mistenkelig like ut som de pelargoniane jeg snakker om:) (ikke spør meg hvorfor jeg husker navnet, all annen viten har forsvunnet i ammetåka! )
kitty litter Skrevet 1. mai 2010 #5 Skrevet 1. mai 2010 Stemorsblomster sverger jeg til...Har enda til gode å drepe de...blomstrer hele sommeren og er du litt flink og kniper døde blomster vokser de seg store og fine.... min erfaring ihvertfall...og jeg har IKKE grønne fingre...
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 1. mai 2010 #7 Skrevet 1. mai 2010 stemor og margeritter har jeg kjøpt mye av
Gjest Skrevet 2. mai 2010 #8 Skrevet 2. mai 2010 Spanske margeritter er jo bare nydelige og lette, stemorsblomster er og greie. Lavendel blir også bra, og lukter jo helt fantastisk ) Pelargonia er også fine, og de liker ikke sneglene heller...
Tipp topp Skrevet 2. mai 2010 #9 Skrevet 2. mai 2010 Har du barn hadde jeg plantet månedsjordbær. Det er små markjordbær som kommer hele sommeren. Krever lite stell og gir mye kos tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå