Mamma til 3E Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 Jeg har fremdeles ei uke igjen til jeg venter mensen, så det er litt tidlig å teste meg, men jeg har de siste dagene fått litt sånn grviditetsymptomer som jeg hadde da jeg gikk gravid med de to andre barna mine.(vi prøver å bli gravid) Jeg har f.eks hatt halsbrann og er utrolig sliten om dagen. Er det noen er som har kjent seg gravid før det er mulig å teste positivt på en graviditetstest?
*Lissi* Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 Jg jønte jeg var gravid en uke før ikm. Fikk avsky for sjokolade (som jeg elsker) og vart skikkelig homonell. Lykke til!!
MammatilE&E+2MA+julibaby? Skrevet 1. mai 2010 #3 Skrevet 1. mai 2010 hei merket det på magefølelsen, hadde en viss anelse før mens, testet positivt 4 dager før Ikm.. jeg også venter nr 3. lykke til!!
astronauten11 Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 Hei! Fikk en mistanke allerede en uke før IKM som er imorgen. Ble uvel av bilkjøring, trøttere enn normalt og hadde en magefølelse som sa at jeg var gravid igjen. Testet positivt torsdag 29.04, 4 dager før forventet mens. Hadde en MA som ble oppdaget i begynnelsen av Mars i år. Trodde jeg var 10 uker på vei, men fosteret hadde sluttet å utvikle seg 6+4. Det var ingen hjertelyd å finne på ultralyd. Huff, fæl opplevelse! Vet det er vanlig å miste, men i bakhodet surrer tanken på at det kanskje er noe galt med meg... Uansett er jeg glad og veldig overrasket over at jeg ble gravid så fort igjen. Fikk tante rød 32 dager etter MA, EL på dag 17 og testet positivt med 3 (!) stk QR Graviditetstester 10 DPO og Clearblue 11 DPO. Er litt uvirkelig for meg dette her. Redd for at jeg skal få tanten igjen imorgen på IKM dagen til tross for mange positive tester. Er det mulig? Håper det går bra denne gangen og ønsker dere alle lykke til videre på den spennende ferden videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå