Olarskebab Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 Hei hei! Jeg venter ikm 14 mai, uke 19 Noen i samme sko som meg?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 Samme dag, faktisk!! Hehe. Hvem er du da? (er ikke så flink å følge med på alt inne her) Vi har vært prøvere siden nov. -08.. Endelig fått tilbake eggløsningen min etter p-pilleslutt. Klar og gira og har hatt oss jevnlig, så. For første gang, har vi faktisk en sjangse denne måneden! Ømme puppene er et faktum (tydelig tegn på overstått el hos meg), tempen har steget, så! Woho! Gleder meg til dpo-land og leting etter symptomer!
Olarskebab Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2010 Hei hei.. Jeg er ny her i dag faktisk... Heter Heidi, 22 år fra Tinn.. Dette er vår første pp, og det er så spennende. Men jeg er desverre litt utålmodig. Vil at det skal klaffe med en gang, men prøver å forberede meg på at det kan ta tid! Har hatt EL smerter i går og i dag, murringer og stikking nederst i magen.. Men man vet jo ikke om smertene kommer FØR, UNDER eller ETTER EL, men får bare vente å se.. Tenkte å teste mellom 10 og 14 mai, hvis ikke mensten dukker opp før det.. Enn deg? Hvem er du? Når har du tenkt å teste?
turbofrøken Skrevet 1. mai 2010 #4 Skrevet 1. mai 2010 vet ikke helt når min ikm er for har hatt TR for ei uke siden og ett halvt år før der igjen... Men er spent nå<09
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 2. mai 2010 #5 Skrevet 2. mai 2010 Oi! Velkommen, Olarskebab (hihi..bra nick!) 26 år fra nord i Rogaland, og som jeg sa. Har prøvd ei stund nå (halvannet år), men har ikke fått eggløsninger før nå. *gliiis* Første barnet ditt, du prøver på?? Her er det det. Mye spennende i vente da, ja! El-smerter har jeg aldri hatt. Hehe. Kjenner litt stikking bare sånn dann og vann i dagene rundt, men ikke nok til at jeg tenker over at det var el-symptomer. Hehe. Nå har FertilityFriend (temperaturprogram og forum på nett) satt eggløsningen på 29. april, så da blir min ikm 14 mai. Skal PRØVE å holde meg fra å teste, meeeen. Hehe.. Er ikke så flink til å holde meg borte fra disse testene.. Jeg heter Liv og er testoman! Haha! Vil virkelig anbefale å tempe. Da vet du omtrent garantert når og om en har eggløsning. Også på pernille.info finner en masse, masse god informasjon om dette med prøvingen!!
Olarskebab Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 2. mai 2010 God morgen! hehe, har som regel det nicket overalt, ettersom det er ingen andre som har det! Kjekt... Ja, første barn her og... Har snakket om det lenge, men min samboer har ikke vært helt klar, så har ikke giddi å pusha no særlig.. Vi må jo være 2 om det.. ! Men nå har jeg fått klarsignal, hehe:) Testoman, da er vi 2;) Jeg har allerede testet dumme meg... Men har insett at jeg må vente... Heheh, rart det der at man blir så ivrig.. Når det kan ta så lang tid.. HUff, misunner deg ikke, trur jeg hadde gitt litt opp når man har prøvd så lenge som deg.. Anbefaler de ikke å oppsøke lege dersom det ikke går innen 1 år? Er så masse en kan ta når man prøver å bli gravid, og jeg har egentlig ikke hørt om noe av det.. Til tross for at min mor er jordmor!:/ hehe, men har bestilt eggløsningstester fra billig-tester, som jeg tar i bruk ved eventuel neste PP.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 2. mai 2010 #7 Skrevet 2. mai 2010 Hehehe.. Jeg har allerede gitt opp flere ganger Neida, altså. Grunnen til at jeg ikke har gått til lege enda, er litt diverse. Fastlegen min er en dust og har sviktet meg flere ganger når jeg har kommet inn der med mine bekymringer over syklusen min, privat har det blitt for dyrt, siden jeg var så heldig og endte opp arbeidsledig her en god stund..oog. jeg har ikke så veldig lyst til å putte kroppen full i kunstige hormoner dersom jeg kan unngå det. Tenkte derfor å prøve bl.a. bidronninggele for å se om det hadde noen effekt. Leste masse om det på nettet, og vet om flere med bl.a. pco(s) som har fått eggløsning ved hjelp av noen kurer på bidronninggeleen. Og det inneholder jo ingen hormoner på det viset, men hjelper til å stabilisere det som allerede er ute å kjører. Hadde jeg gått til lege, hadde det nok sikker blitt pergotime e.l. hormonpreparater for å få eggløsning..noe jeg vil unngå så lenge det lar seg gjøre. Det beste i begynnelsen er nok bare å prøve (ja, jeg sa prøøve) å ta det litt "kuli", og følge med på og bli kjent med sykluslengde, lutealfase, om det er stabilt o.s.v. El-tester er jo et veldig greit hjelpemiddel *Fikk min første positive el-test denne måneden! Har aldri sett en positiv en før (bortsett fra på bilder..hehe) Så jeg er bare overlykkelig for at jeg endeliiiig kan føle meg som en skikkelig prøver! Nei, gurilander, som jeg skriver da.. Min store svakhet! Å være kort! Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå