Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vær så snill. Ikke kom med masse dritt sleng nå.

Jeg har slitt med angst tidligere pga barndommen, har vært frisk i mange år, men nå har jeg da fått angst igjen i det siste.

Jeg er kjempe redd nå og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Håper bare det går over snart. Jeg har ingen å prate med, så derfor jeg skriver dette innlegget i håp om å få tankene på noe annet.

Skrevet

Anbefaler at du tar kontakt med lege. Jeg hadde også angst før, men ble kvitt den av meg selv, men så kom angsten tilbake og da dro jeg til lege. Der fikk jeg medisiner og er nå på venteliste til psykolog. Vet hvor helvete det er å ha angst, og unner ingen det!

Skrevet

Legen min vet om dette. Har prøvd psykologer i lange baner. Men det har ikke funket.

Jeg ble kvitt angsten av meg selv for mange år siden, men nå som den har kommet igjen, vurderer jeg alternativt. For psykologer og medisin funker ikke.

Har og blitt anbefalt hypnose, men det veit jeg ikke om jeg tør.

Skrevet

Hvis du har prøvd alt som finnes så kunne hypnose eller tankefeltterapi være noe for deg. Du har vel ikke noe å miste ved å prøve.

Skrevet

Uff, føler sånn med deg! <3

Aner ikke hva jeg kan skrive for at du skal føle deg bedre, men ville bare du skulle vite at jeg føler med deg og virkelig unner deg å komme deg ut av det igjen!

Jeg har en kusine som sliter med angst, og hun har det ikke godt altså! :-( Urettferdig det der!

Hold ut, når du er der du er nå, så kan det kun bli bedre!

Skrevet

Åå, så snille dere er. Hadde egentlig forvente masse stygge kommentarer.

Jeg har klart å spist og drukket litt. Har det bedre nå, så skal prøve å trene litt. Se hvordan det går.

Nei, angst er overhode ikke greit. Jeg fatter ikke hvorfor jeg blir redd. Eller, det skjedde overgrep når jeg var liten, men det er mange år siden og jeg burde ha kommet over det by now! Og hvorfor jeg får panikk anfall og angst. Det henger ikke på greip syns jeg.

Skal bestille time nå tenkte jeg, etter at jeg har trent. Men hvem jeg burde bestille time hos, vet jeg ikke ennå. Google det litt.

Skrevet

Enig med hun over meg, det kan faktisk bare bli bedre fra der du er nå.

Hvis du vil ha noen trøstende ord, så husk dette:

For hele verden er du noen, men for noen er du hele verden.

Jeg skal garantere at det finnes mennesker som ville dødd for deg, og noen som ønsker at de var akkurat som deg, tenk på det!

Ikke ta verden så høytidelig, gi deg selv litt større tabbekvote.

Mange klemmer herfra. :)

Skrevet

Tusen takk dere :)

Godt å prate med noen som forstår, det hjelper virkelig :)

Tusen takk for at dere var her i kveld :D

Skrevet

Jeg sliter også med angst og har gjort det i perioder av livet. Siste halvåret har vært et angstmareritt, har også den oppfatning av tabletter og psykolog ikke fungerer så bra på meg.

Så jeg har begynt på yoga og praktiserer det mye hjemme også, har hjelpt meg mye. Får også akupunktur behandling, kun en behandling foreløpig, ny time neste uke.

God bedring, du er ikke alene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...