Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 Er det noe mulighet at en kan få positiv test så tidlig? Har de siste 7-10 dagene hatt murringer i magen og tykk klumpete utflod(eneste tegn de to forrige svangerskap). Sjekker tappen, og i dag var den helt paddeflat og høyt oppe. Har litt tro på denne mnd, 3 pp og 3.barn, er ikke allle god ting tre da? Må nok brenne av en test i morgen, men hva er oddsen for å få positiv test så tidlig? Har noen av dere fått det tidligere?
Olarskebab Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 Heisann hoppsann! Kan ikke hjelpe deg med den gitt, men jeg har lest og lest på nettet de siste dagene, for jeg skal selv ha ikm 14 mai, og venter på å teste selv Men det de skriver på nettet, lommelegen å disse mener at man kan ha en positiv test 4 dager i forveien. Så fortvil ikke om du tester negativt så tidlig, du kan være gravid for det! Men når skal du ha ikm? Jeg har hatt murringer i kun 2 dager nå.. stoppet litt opp nå i kveld egentlig..
Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2010 IKM 6 mai, så det er 4 dager før. Leste på bruksanvisningen på CB digital nå, 53% testet positivt 4 dager før, så svir nok av en i morgen tidlig! Sprekker av nysgerrighet snart!!!!!!!!!!!!!!
Olarskebab Skrevet 1. mai 2010 #4 Skrevet 1. mai 2010 Ja det skjønner jeg utrolig godt! Lykke til! Spennende....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå