Gå til innhold

Teste 4 dager før IKM, er det noe vits?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe mulighet at en kan få positiv test så tidlig? Har de siste 7-10 dagene hatt murringer i magen og tykk klumpete utflod(eneste tegn de to forrige svangerskap). Sjekker tappen, og i dag var den helt paddeflat og høyt oppe. Har litt tro på denne mnd, 3 pp og 3.barn, er ikke allle god ting tre da?

Må nok brenne av en test i morgen, men hva er oddsen for å få positiv test så tidlig? Har noen av dere fått det tidligere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann hoppsann!:)

Kan ikke hjelpe deg med den gitt, men jeg har lest og lest på nettet de siste dagene, for jeg skal selv ha ikm 14 mai, og venter på å teste selv :) Men det de skriver på nettet, lommelegen å disse mener at man kan ha en positiv test 4 dager i forveien. Så fortvil ikke om du tester negativt så tidlig, du kan være gravid for det!:) Men når skal du ha ikm? Jeg har hatt murringer i kun 2 dager nå.. stoppet litt opp nå i kveld egentlig..

Skrevet

IKM 6 mai, så det er 4 dager før. Leste på bruksanvisningen på CB digital nå, 53% testet positivt 4 dager før, så svir nok av en i morgen tidlig! Sprekker av nysgerrighet snart!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Ja det skjønner jeg utrolig godt!:)

Lykke til!:) Spennende....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...