Gå til innhold

trenger hjelp til antrekk - skal i dåp i morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i dåp i morgen og skal ha på meg en pudderrosa / gammelrosa kjola. Jeg skal også ha svarte sko. Det jeg ikke finner ut av er strømpebuksa. Skal jeg ha off white, svart eller naturfarget strømpebukse? Og skal jeg ha gull eller sølvsmykker? Tusen takk for hjelpen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorte strømper og gullsmykker:) Helst da sorte nylonstrømper som er transparente. :)

Skrevet

Takk for svar! Kan jeg få spørre hvorfor? Hva er det man skal ta hensyn til liksom?

Skrevet

Ingen "kleskoder" såvidt jeg vet, bare smak og behag. Det er det jeg ville valgt:) Jeg vet ikke hvordan din personlige stil er, men min er litt nostalgisk og etnisk-inspirert.

Skrevet

Min stil er mer "røff Noa Noa" :) Tenkte kanskje at det ble litt "hardt" med svart strømpebukse i mai ...

Skrevet

Du kan ha alle tre igrunnen. Svarte smykker eller perler passer veldig godt til svarte sko. Jeg holder en knapp på natur eller hvite. Med svarte blir du tung på bunnen, og da må du balansere med noe svart oppe om du ikke har svært mørkt hår osv.

Skrevet

Kommer så veldig ann på hvor transparent strømpebuksen din er synes jeg. Den bør helst være veldig transparent ellers ville jeg valgt de i natur:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...