Gå til innhold

Tidenes sjekketriks! Eller...

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Det er ikke noe rart du er singel og ikke har noe mann... For du er så pen at det er ingen menn som tørr å sjekke deg opp"

Hahaha

Skrevet

Tja.. Kan godt være det er sant da...

Jeg var singel veldig lenge etter det ble slutt med barnefar, og sutret litt til en kamerat om at de eneste som sjekket meg opp var fulle på krabbestadiet...

Han fortalte meg at hvis han ikke kjente meg hadde han aldri turt å snakke med meg fordi;

- Jeg er pen, og har en veltrent kropp.

- Danser veldig bra, tør ikke be meg ut på dansegulvet, fordi de færreste når "mitt nivå"...

- Kan virke veldig overlegen og "hard to get" (men det er jo litt fordi jeg er usikker selv, og reagerer med å være litt overlegen...)

Kameraten min er lykkelig med kjæresten sin, han sa ikke noe av dette for å legge an på meg, og når jeg tenker over det så er det kanskje sant. Skulle jeg sjekke opp en mann på byen hadde terskelen vært kjempehøy for å blinke meg ut den peneste i lokalet, gå over og starte en samtale:)

Det som kan hjelpe er å være blid, omgjengelig, hyggelig, og selv ta kontakt og prate med folk (ikke nødvendigvis sjekke opp, bare være folkelig...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...