Gå til innhold

Hvorfor maser alle muslimer om at vi må respektere dem og deres religion? Hva med gjensidig respekt, har de hørt om det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sier vi f eks pakkis så er det helt forferdlig. Sier de pottit så flyr ikke vi opp og kaller morra hans en jævla hore etc etc. Hvorfor skal vi, bare fordi vi er majoritet og fordi vi er hvite, tåle all mulig dritt og skitkasting mens de ikke tåler noenting og tar alt vi sier som en fornærmelse.

Jeg bor selv i Oslo så jeg vet hva jeg snakker om. Er drit lei dem omvendte rasisismen som vi blir utsatt for men som helt kommer i skyggen for disse stakkars muslimene som krever ditt og datt.

Klar tale: Klarer dere ikke å respektere oss og hvordan vi lever og rette dere etter det på en passende måte, kom dere hjem med deres likesinnede. Slutt og forsøple Norge på den måten. Ting var bedre og tryggere før dere invaderte landet vårt.

Skrevet

Brenn i helvete, er alt jeg har å si om den saken.

Skrevet

snakker dere til meg, HI, eller snakker dere om muslimene?

Skrevet

Deg såklart.

Skrevet

Hvordan kan du være så lite smart, hi?

Så lenge det har vært mennesker på jorden har de vandret, eller invandret om du vil. Det er ikke et nytt fenomen.

Skrevet

Skal hi brenne i helvete?

Skrevet

Lykke til med å bo i Oslo når du blir en minoritet, hi.

Så sneversynt og selvsentrert som du er skal du få nok å bryne deg på.

Skrevet

Er enig med deg Hi... Altså de kommer her og tror de kan ta seg til rette og alt her i norge skal bli tilrettelagt for dem, nå er det jo også blitt snakk om at utlendinger skal få lappen gratis:S

Norge glemmer sine egne, og utlendinger tror de kan gjøre som de vil og oppføre seg som de vil....

Skrevet

Det er nok ikke min avgjørelse, men jeg syns sånne idiotiske ytringer hører hjemme langt bak satan.

Skrevet

Det er det jeg er redd for, at de skal ta over norge, i hvertfall oslo, over mitt lik.

Skrevet

At en person mener sertifikat bør bli en del av integreringspolitikken betyr ikke at det blir en realitet!

Ellers er det ikke sånn at alle som kommer til Norge krever at alt legges til rette for bare dem.

Jeg hørte på nyhetene igår at det idag kommer flest innvandrere fra Latvia, Polen og Sverige. Hvilke krav mener dere disse har gitt Norge?

Skrevet

kan man ikke få lov til å ytre sine meninger lenger heller eller? Er du muslim eller bare lite smart? Det kalles ytringsfrihet og man har faktisk lov til å si sine meninger her i Norge men det er tydelig at du hører hjemme ett annet sted.

Skrevet

Du må jo ha en såpass sterk hjerneskade at det egentlig er utrolig at du klarer å skrive.

Skrevet

skal du komme hit og si at det var muslimer her i norge på 1700 tallet. dumma. Det er muslimene jeg snakker om ikke svensker og den slags. Du skjønner hva jeg mener så ikke gjør deg dummere enn du allerede er.

Skrevet

Hva skal du gjøre for å stoppe innvandringen

ps (ikke si stemme FrP for de følger også internasjonale regler og konvensjoner og må ha støtte i Stortinget før saker får gjennomslag).

Skrevet

Og med dette sendte du i alle fall en rekke muslimer rett til helvete, da jeg regner med at de tas med når du teller "idiotiske ytringer"

Skrevet

Satan vil tidsnok møte henne.

Skrevet

oi, så sinte dere er! Traff jeg ett sårt punkt tro;)?

Skrevet

selvom en liten andel av muslimene er idioter betyr det ikke at 95% av de resterende er slik. Problemet er at man bare hører om de som er negative.. Vi er ikke noe bedre selv, drar til andre land og oppfører oss som idioter. Driter i regler og moralsk skikk, drikker oss drita fulle og lar servitørene og hotellpersonale ta vare på barna våre.. Er det en grunn til at nordmenn er noen av de minst ønskede turistene i enkelte land/områder? men tilhører alle nordmenn denne kategorien? nei, men det er bare de negative hendelsene som vekker oppsikt, slik er det også med muslimene, og jødene, buddhistene, katolikkene, ja alle egentlig! Og jeg bor i et område med mye asylsøkere og flyktninger.. Og veit dere hva! Det er ikke muslimene som lager problemer.. Det er nordmennene.. Skal jeg nevne; ungdommer som drapstruer og terroriserer muslimsk familie, politiet tar dem, foreldrene ler og mener det bare var "på moro".. Moro at småbarn ble truet med kniv, og at faren i familien fikk en stein i hodet???

Norske barn som springer etter, drar ned hijab, bukser og drar opp genserene til muslimske jenter.. Hvorfor? Fordi det er morsomt! Er det rar muslimer blir sinte??? Nei, norges generasjon X, vi vet alt, vi kan alt, vi er best.. Fei for deres egen dør før dere begynner med andres!

Skrevet

Jeg gidder ikke diskutere hvem av oss som er dum, det blir bare lavmål.

Du kan hvis du er riktig skrudd sammen ikke mene at alle muslimer i hele verden er en trussel. Islam er den mest voksende religionen i verden, og nei det handler ikke om hjernevask, det tar de kristne sektene seg av. Det handler om at fler og fler faktisk får øynene opp for at islam er en religion som inneholder mye bra.

Skrevet

Patetica Pisket Skinn jeg heier på deg, du har reddet dagen min.

Hi sitt innlegg er lavmål!

Skrevet

Hvem er sinte? Fortell

Skrevet

Å gud så mange rasister det var her.Er selv utlending som er født og oppvokst i Norge.Tatt meg en god utdannelse,jobber og betaler skatt,lever etter reglene og har aldri gjort noe kriminelt.Jeg er ikke mindre norsk en etnisk norsk en,selv om jeg ikke er helt blond.Vil ikke bli dømt for en utlending som gjør kriminelle ting,for det gjør jeg ikke og hater de som prøver å misbruke og utnytte det norske samfunnet og systemet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...