Ser*opp*på*sjernene... .. Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 Nesten ett år etter fødsel fikk jeg mensen, den varte som normalt og var ok. 30dager etter 1 dag mens fikk jeg mens på nytt men denne gangen uten mens smerter i forvegen. Eneste jeg hadde var fryktelig vondt i hele venstre siden en kveld (det var MEGA vondt)! Blødningen var veldig lys friskt blod og ingen mer mens smerterl, blødde ca 3 dager og når det var over 4 dagen begynnte det å murre så fikk jeg mens smerter å det har jeg hatt dag og natt egentlig helt til nå er 12 dager siden 1 mens dag.. har hatt små ømme pupper siden før jeg begynnte å blø denne gangen. Begynnte plutselig å spotte noen dager etter mensen var ferdig sammen med disse murringene i rygg og mage å spottet da i flere dager.. Går ikke på noen p piller eller noe, skal ta spiral i slutten av mai men hvorfor blir d sånn som dette er d normalt? har alltid vært regelmessig og forrige mensen var absolutt ikke sånn som dette! Kan noen si meningen sin? bør jeg gå til legen??? takk for at du tok deg tid!
Gjest ->>- Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 Mensen kan godt være veldig snodig etter fødsel uten at noe er galt. Det er det mest sannsynlige. Ensidige, sterke smerter kan likevel bety at man har f.eks en liten cyste som sprekker e.l. For det meste helt ufarlig og ordner seg selv om det er noe slikt også. Siden du likevel skal sette inn spiral, kan du jo vurdere å få det gjort hos gynekolog med ultralydapparat som kan ta en kjapp kikk på eggstokker og slikt.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 1. mai 2010 #3 Skrevet 1. mai 2010 Smertene kan ha vært en cyste som sprakk, ellers er det vel vanlig at alt ikke er 100% normalt etter fødsel. Siden du nevner ømme pupper, er du redd for at du er gravid? Da er det i tilfelle bare å ta en test.... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå