Nutta25 Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 Lillegutt får tenner nå snart..Ser to tydelige streker i underkjeven hans..kan såvidt kjenne litt på den ene..Hvor lang tid tar det egentlig før tanna kommer helt igjennom tannkjøttet?? Begynner å bli rimelig trøtt.. de plager han og han våkner ørten ganger om natta..zzzzz
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 Her har det tatt ca 3-5 dager før fortennene og hjørnetennene har brutt helt igjennom og så en god del uker før de er kommet helt opp. Jekslene kan bruke opp til et par uker før hele overflaten er brutt igjennom, men mine har ikke vært så veldig plaget med jekslene heldigvis. Enda. Vesla er den som har hatt mest vondt med tannfrembrudd av mine så langt, og hun har kun to tenner nede nå. Må si jeg gruer meg til resten skal komme :-/
Nutta25 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2010 Okey..Vi er på dag 3 imorgen..kjennte ikveld når han fikk Dentinox og da kjennte jeg bittelitt skarpt på begge.. Den værste vondten gir seg vel når det er igjennom tannkjøttet? Takk for svar forresten Alva♥♥♥♥ :0)
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 1. mai 2010 #4 Skrevet 1. mai 2010 Første tanna merket vi ikke så mye til, men på tann nummer to var det 4 netter med litt våkenhet og gråting. Men han roet seg stortsett for med dentinox. Har du prøvd det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå